שיווק ופרסום

יהונתן אירני בקמפיין למשקה חדש במאות אלפי שקלים

חברת אירני סחר יוצאת בקמפיין להחדרת מותג משקה הוויטימנים TOPSHAPE בישראל, הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ- 850,000 שקל בסך הכל
כפיר אדר | 
יהונתן אירני (צילום אסף לוי)
חברת אירני סחר, המשיקה בימים אלה בישראל את המותג האירופאי, משקה ויטמינים TOPSHAPE, יוצאת בקמפיין החדרה רחב, בהשקעה כספית  הנאמדת בכ-850,000 שקל בסך הכל בכל המדיות.
הקמפיין שיעלה השבוע הקרוב,  תחת הסיסמא: "זה עם הויטמינים", יערך  באמצעות  משרד הפרסום "sabio"  והוא כולל בין הייתר פרסום  על כ-400 תחנות אוטובוס בתל-אביב וגוש דן, שלטי חוצות על כביש איילון, קמפיין דיגיטל רחב, טעימות ברחבי הארץ,  ופעילות משפיענים ברשתות החברתיות.
לדברי יהונתן אירני, מבעלי חברת  אירני סחר: "בעקבות התגברות   טרנד  הבריאות בתחום  המזון ובדיקת שוק רחבה שנעשתה, החלטתנו  להשיק בישראל בשורה עם  משקה ויטמינים אשר לא קיים בארץ.  מטרת הקמפיין ליצור "חינוך שוק", מודעות,  וייצירת עניין סביב המותג החדש". לדבריו: "הקמפיין יוצא עם סיום הפצת המותג ברשתות מזון מובילות, בקיוסקים ברחבי הארץ ונקודות מכירה".
חברת אירני סחר, נימצאת בבעלות יהונתן אירני והיא מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום לישראל. משקה הויטמינים TOPSHAPE משווק בישראל ברשתות המזון, בינהם: רשת טיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ובפיצויות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה