שיווק ופרסום

שר פיטנס החליטה: זו היחצ"נית שתוביל את ההשקה

משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי נבחר להוביל את היח"צ לקראת ההשקה של הסניף החדש בחיפה של החברה של מאמנת הכושר בחיפה. כרסנטי: "סיפתח מרגש לקראת השנה האזרחית החדשה"
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום מסך)
משרדה של לימור כרסנטי מקבל היום (ראשון) אל שורותיו את ניהול היח"צ להשקתו של הסניף החדש של רשת שר פיטנס ברוממה החדשה חיפה. הטיפול הוא נקודתי בפתיחת הסניף בחיפה. ומי שערוך על יחסי הציבור של רשת שר פיטנס הוא איש יחסי הציבור, רן עוזר.
רשת שר פיטנס- המתהדרת ב-9 סניפים ברחבי הארץ ומעל 10 אלף מנויות, כעת משיקה סניף עשירי בשכונת רוממה החדשה בחיפה. המתחם משלב את כל סוגי האימונים- כח, פונקציונלי ואירובי ומותאם לנשים בלבד ע"פ שיטתה של שר פיטנס.
מנכ"לית המשרד, לימור כרסנטי: "אנו שמחים לחבור אל הרשת המובילה שר פיטנס. הסניף מיועד להיפתח בדצמבר 21, ממש סיפתח מרגש לקראת השנה האזרחית החדשה. ויש בהחלט למה לצפות".
לימור כרסנטי יחסי ציבור ותקשורת אמונים על מספר תקציבים במשק הישראלי בתחומי הלייפסטייל, בריאות, קולינריה, נדל"ן, אופנה, משפט ועוד. בין לקוחותיהם: רשת מרפאות העור והאסתטיקה ד"ר אלמן, המרכז הרפואי תירוש פיזיותרפיה וספורט, המרכז לעיצוב הבית האחים סיני, משרד עורכי דין צור, מסעדת נירוונה פרש קיטשן, מסעדת ביץ' קלאב חיפה, מסעדת פרש דה מרקט, עו"ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל"ן ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה