שיווק ופרסום

מה עומד מאחורי הקריאייטיב החושפני בשלטי איילון?

הפרסומת שנתלתה במחלף לה גארדיה, עוררה סערה ברשתות. מצד אחד: פרסומת פשוטה ומינימליסטית בצבעים ובמילים, אבל מהצד השני עם תמונה ענקית של דוגמנית ובסלוגן פרובוקטיבי: "לווסת שלנו מגיע מקום של כבוד". מי עומד מאחורי הקמפיין?
מערכת ice |  4
מודיבודי (צילום מסך)
המותג "מודיבודי" הגיעו לישראל היישר מאוסטרליה כבר לפני שלוש שנים על ידי חן תמיר ובן זוגה איתמר נבו, במטרה להכניס את המותג למיינסטרים הישראלי. מהלך שייקח כנראה זמן: התחתונים הרב פעמיים שסופגים את דם הווסת ומחליפים את השימוש בטמפונים ובתחבושות - לא נראה כמהלך צרכני שיסחוף את נשות ישראל.
לאחר עבודת שיווק והכנה מיתוגית, יצאו במודיבודי בהפקה יחד עם משרד הפרסום "שביט וזהו" בקמפיין של שילוט חוצות ורדיו בהיקף של 150 אלף שקל, כדי לבנות נכון את המוצר.
אז מה היה בשלטי החוצות שנראו במחלף איילון לה-גארדיה? פרסומת פשוטה, מינימליסטית בצבעים ובמילים עם מסר שלא רואים כל יום: "לווסת שלנו מגיע מקום של כבוד - מודיבודי תחתונים שסופגים". הדוגמנית שלובשת את תחתוני המותג יושבת בתנוחה אסרטיבית אך נוחה, לא מנסה להכניס את הבטן ולא מרוטשת בפוטושופ שיסתיר את המידות שלה - מידות שקרובות מאוד למידה של ישראלית ממוצעת אבל רחוקות ממידה של דוגמניות על שלטי חוצות. 
האם המותג האוסטרלי יצליח לצבור חשיפה דרך הפרסום? בינתיים התחיל באזז ברשתות החברתיות לאור התמונה האותנטית והמילה - שלא הרתיעה את הקוראות - "וסת". מנהלת השיווק של המותג, רוני בארי, הוסיפה: "האינבוקס שלנו מפוצץ בתגובות של נשים שמקוות שהשלטים שלנו יגיעו לכל הארץ, אפילו לירושלים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה ילדים שואלים מה זה ווסת
    ירון בן נון 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוך כדי נסיעה הילדים מביתים בשלטים הענקיים ושואלים מה זה ווסת....למה הילדים שלי חשופים לחרא.????בגלל שאיה יבואן תולה בענק חרא כדי לנסות לעשות כסף ...שי צאו דרכים אחרות כי יש ילדים ועוד אנשים שזה פוגע להם ישר בעין
    סגור
  • 3.
    סיפור אמיתי
    אבי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בוקר אני שומע רדיו בדרכי לעבודה. ממוצע של 20 ד נסיעה אני שומע את הפרסומת הזאת 4-5 פעמים לא הגיוני, מבאס לי את כל הבוקר שזה הדבר שאני צריך לחשוב עליו. ווסת של אישה. בנוסף לכך, אני קולט את השלט ההזוי הזה באיילון ומגיע למסקנה אחת, בשם הפרוגרסיביות מכשירים כל שרץ בעולם הזה. באמת שהגעתי למצב שאני לא יודע להגדיר את עצמי, מה אני? גבר? מה זה גבר? מה התפקיד שלי בעולם, במערכת זוגית, משפחה? באמת שמדכא.
    סגור
  • 2.
    כי למי אכפת מרגשותיו של ציבור שלם (ל"ת)
    אאא 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בעולם שבו אין בושה לכלום גם זה יקרה
    Mikyjam 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אישית זה דוחה אותי. גם אם זה היה פרסומת דומה למוצר לגברים ואולי אפילו יותר.
    סגור