שיווק ופרסום

סופת כרמל: המותגים שלא היו צריכים לרכב על השם

כשהסופה ששמה "כרמל" השתוללה בחוץ, ניסו אנשי השיווק והפרסום לחשוב על מודעה שנונה וקליטה הקשורה לסופה, רק לשתי חברות הייתה עבודה קלה יותר, והן הוציאו מודעות מנצחות
מערכת ice | 
כרמל. סדרת סלקטד (צילום יח"צ)
סופת "כרמל", ככל הנראה הסופה הממותגת הראשונה בתולדות ישראל, השתוללה בחוץ וסחפה ברוח גשם ועצים, ויותר מזה סחפה את הרשת, ועוד יותר מזה סחפה את אנשי הפרסום והשיווק שמיהרו לרכב על המאורע המדובר ולהוציא מודעה שתנצל את המומנט בצורה טובה.
מי שהייתה לו עבודה יותר קלה מצד אחד, אך בכל זאת היה צריך לדעת לנצל את צירוף המקרים בצורה טובה ולא מאוסה מידי, הם 2 מותגים הנושאים גם הם את השם "כרמל": חברת היין "יקבי כרמל", וחברת השטיחים "שטיחי כרמל".

(יקבי כרמל)
חברת היקבים הוותיקה מראשון לציון, ניצלה את הסופה כדי להסתלבט על שאר המותגים שבעזרת אנשי הפרסום מנסים בכוח לקשר את האירוע למותג שלהם, בעוד הם לא צריכים יותר מידי מחשבה כדי לקשר אותם. במודעה שהם הוציאו נכתב: "הערב, כשכל המותגים ינסו לייצר פוסטים על הסופה 'כרמל', אנחנו פשוט נפתח בקבוק".
החברה השנייה שניצלה את צירוף המקרים המשעשע היא חברת השטיחים "שטיחי כרמל", שגם עשתה מהלך שיווקי. החברה הוציאה סרטון בו מוצג שטיח שעף בסופה ושם נכתב: "סופת כרמל כבר כאן", ואז הוצגה המודעה שהגיעה הקולקציה החדשה "כרמל פלור דיזיין".
 
החברה לא הסתפקה בסרטון כאמור ועשתה גם מהלך שיווקי, כאשר עופר איתני, נשיא החברה, הודיע שלאות הוקרה הוא משנה את שמם של שטיחי חדר השינה לשטיחי ״סופה״ ומודיע שכל מי שיקנה שטיח כרמל לבית יקבל בנוסף, זוג שטיחי סופה במתנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה