שיווק ופרסום

זה הג'וב החדש של דרור גלוברמן

מגיש התוכנית Next בקשת 12 והפודקאסט "בזמן שעבדתם" נבחר להוביל את הקמפיין החדש של מכללת "אפקה" 
מערכת ice |  4
דרור גלוברמן (צילום אריק סולטן)
אפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, יוצאת היום (ראשון) בקמפיין חדש – "העולם שייך למהנדסים" על משקל "העולם שייך לצעירים". הקמפיין, בהובלתו של איש התקשורת דרור גלוברמן, חושף את הדומיננטיות של ההנדסה בכל פעולה בחיינו – החל מהאופן שבו אנו מתקשרים, משלמים, פוגשים את הרופא וכן את המקום המרכזי של המהנדסים כמי שמובילים ומפתחים את המוצרים והטכנולוגיות המתקדמות סביבנו.
מעמדה של ההנדסה כמקצוע המבוקש ביותר בקרב המתחילים ללמוד לימודים אקדמיים נתמך גם בנתוני המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג). על פי נתוני המל"ג, מזה ארבע שנים שלימודי ההנדסה הם מסלול הלימודים המבוקש ביותר בישראל, כאשר בשנת הלימודים האקדמית האחרונה קרוב ל-20% מהמתחילים ללמוד בחר ללמוד הנדסה.
 
לדברי המכללה, הביקוש הגובר ללימודי הנדסה בקרב הצעירים הינו בהלימה למחסור משמעותי במהנדסים בתעשייה, ובפרט בתעשיית ההייטק,  שמהווה חסם להתפתחותה. על פי נתוני רשות החדשנות ומרכז המחקר SNC (Start Up Nation Central) מזה מספר שנים שחסרים למעלה מעשרת אלפים מהנדסים בתעשיית ההייטק.
לדברי אורית מינה ברק, מנהלת מחלקת השיווק והתקשורת באפקה: "בשנים האחרונות הקמפיינים שלנו פנו בעיקר למועמדים והציגו להם את המהנדסים שיהיו כשיסיימיו את לימודיהם באפקה – בעלי ידע, ערכים וכישורים חיוניים שהתעשייה זקוקה להם. תקופת הקורונה, שאופיינה בקפיצת מדרגה טכנולוגית, חידדה לכולם את העובדה שהעולם לא יכול להתקיים ללא מהנדסים. עובדה זו, יחד עם הצורך של התעשייה במהנדסים שאינם רובוטים, כפי שמאופיינים באפקה, יצרה את הקמפיין החדש שמבטא הן את החזון והן את המהות של אפקה כמוסד אקדמי מומחה ומוביל בחינוך להנדסה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם דרור גלוברמן הוא מהנדס? (ל"ת)
    תוהה 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האם רותם סלע בנקאית? (ל"ת)
    היהודי הנודד 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנראה שלא
    בוהה 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הייתה בנקאית הייתה כנראה יודעת מה שווי ההטבה -- לפי חישוביי (ותקנו אותי אם אני טועה) מינוס 2000 ש"ח ללא ריבית זאת הטבה של בערך 13 ש"ח לחודש לפי ריבית מקובלת.
    סגור
  • 1.
    המטורללים עושים קמפיין טלוויזיה ?
    Anj 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל לפטר את היועצים ומשרד הפרסום. אחר כך לגלות להם שקהל היעד שלהם מזמן לא צורך טלוויזיה לינארית . עושים עליכם סיבוב
    סגור