שיווק ופרסום

שופרסל מצרפת את טל פרידמן: זה הג'וב החדש שלו

כוכב ארץ נהדרת נבחר להוביל את הקמפיין החדש של מועדון הלקוחות שופרסל SUPREME. זו לא הפעם הראשונה שלו עם הרשת, בשורותיה גילם בעבר את לובה הקופאית ב-2004 ובסדרת מערכונים נוספת ב-2009
כפיר אדר | 
טל פרידמן בפרסומת לשופרסל (צילום סאן פרג)
לטל פרידמן יש ג'וב חדש? לקוחות שופרסל שביצעו את הקניות שלהם בסניף גלילות בימים האחרונים, הופתעו לגלות את הבדרן וכוכב ארץ נהדרת בלבוש חריג ומוזר אפילו בשבילו כולל תסרוקת אדומה מפתיעה במיוחד.
אז אפשר להרגיע ולספר שמדובר בצילום קמפיין לתכנית החדשה של מועדון הלקוחות שופרסל SUPREME, בו מופיע פרידמן כמועדון החדש בסיטואציות מצחיקות ומשעשעות בהן הוא החבר הכי טוב של הלקוחות.
 
כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה ששופרסל בוחרת בפרידמן כפרזנטור, בשנת 2004 כיכב פרידמן בפרסומת כדמות המיתולוגית של לובה הקופאית ובשנת 2009 בקמפיין פסח כשגילם מספר דמויות. מהסט מספרים לנו, שנאלצו לצלם סצנות רבות צולמו מספר פעמים לאחר שפרידמן גרם לכל צוות ההפקה לצחוק ללא הפסקה.
פרידמן סיפר על סט הצילומים, על ההרצאה שהוא עושה בימים האלו שנקרא ״מה למדתי מהבת שלי״ שבה הוא מספר על סיפורו המשפחתי שלאחר ניסיונות מרובים להביא ילדים לעולם, אימצו שני ילדים כאחת מהן אובחנה כסובלת מאוטיזם ופיגור. בנוסף, מוציא בקרוב אלבום חדש של  מוזיקה שכתב, הלחין ומבצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה