רכילות עסקית

בכירי "לאומית שירותי בריאות" התרגשו מטל פרידמן

מחוז מרכז של קופת החולים לאומית ערך כנס לקראת סוף השנה בנוכחות המנכ"ל חיים פרננדס, והתרגשו מהרצאה של טל פרידמן "מה למדתי מהבת שלי" - סיפור חייו האישי של השחקן שבתו אומצה ואובחנה כסובלת מאוטיזם ופיגור שכלי
מערכת ice | 
בכירי לאומית וטל פרידמן (צילום איציק בירן)
בכירי לאומית שירותי בריאות התכנסו להרצאה על נושא של למידה על אוטיזם והורות, מפי השחקן טל פרידמן שבתו אומצה ואובחנה כסובלת מאוטיזם ופיגור כשהייתה תינוקת.
ההרצאה עסקה בהתמודדות אתגרים עם חיי העבודה והיום-יום ונתנה כלים ללמוד על דרכים לתפקד טוב יותר בשגרה. בנוסף, נחשפה זווית נוספת לעולם טיפולי התפתחות הילד שהמודעות לעולם הזה הולכת וגוברת בקרב הציבור בעולם אחרי הגבלות הקורונה.
ההרצאה הייתה חלק מכנס של מחוז מרכז של קופת החולים לקראת סוף שנה והוא נערך במרכז הבינלאומי לכנסים ותערוכות. בין משתתפי הכנס היה חיים פרננדס, מנכ"ל לאומית, גיל וינשטיין המשנה למנכ"ל, ועודד שטרמר - מנהל מחוז מרכז. 
 
הרצאתו של טל פרידמן נקראה "מה למדתי מהבת שלי", שכאמור סבבה סביב סיפור חייו האישי של השחקן בעקבות בתו שאומצה ואובחנה כסובלת מאוטיזם ופיגור כשהייתה תינוקת. הנוכחים התרגשו מההרצאה, ומנכ"ל הקופה חיים פרננדס הוסיף: "טל פרדימן הצליח לרגש, להצחיק ולתת השראה שתלווה את  ההנהלה והעובדים להמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה