שיווק ופרסום

יוסיין בולט קיבל קמפיין חדש, כמה ירוויח עבורו?

במסגרת השותפות החדשה, הספורטאי האולימפי בעל 8 מדליות הזהב שנבחר לפרזנטור החדש של Epson, יעלה את המודעות למדפסות הזרקת הדיו בעלות המיכלים ואת היתרונות הפיננסיים שיש למדפסות עבור משתמשי הקצה
כפיר אדר | 
יוסיין בולט (צילום אפסון)
אחד האנשים היותר מוכרים בספורט העולמי, יוסיין בולט, נבחר לשמש בקמפיין גלובלי רחב היקף, כ׳פנים׳ של מדפסות ה-EcoTank של Epson. הוא יככב בשורת קליפים טלוויזיוניים, בערוצי המדיה החברתית ובשילוט בנקודות המכירה. בעבור השתתפותו הוא צפוי להרוויח מיליוני דולרים.
הקמפיין, שיתפרס על פני כל יבשת אירופה, כולל ישראל, ירוץ תחת הסלוגן Just Fill and Chill - "רק למלא ולשכוח" - ינסה לשכנע את הצופים בנחיצות המעבר למדפסות המצויידות במספיק דיו, כך שלא צריך לרוץ לחנות כל הזמן כדי לחדש את מלאי הדיו.
״יוסיין הוא השותף האידיאלי עבורינו״, אומר נשיא Epson אירופה, יושירו נגאפוסה. ״מדובר באחד האנשים המוכרים ביותר בעולם ובעזרת אישיותו הכובשת, נצליח להציג לקהל הרחב את היתרונות של מדפסות הזרקת הדיו המצויידות במיכלי דיו והנגישות לכל כיס, בדרך משעשעת שגם תהיה זכירה לכולם. כאשר יותר ויותר מאיתנו עובדים מהבית וחיי המשפחה המודרנית נעשים עסוקים ועמוסים יותר, זה הזמן להגביר את המודעות למדפסות ה- EcoTank שלנו והחיסכון הרב שהן מביאות עימן״.                                                                                                                                                              
בולט, המחזיק בשיא גינס עם ריצת 100 מטר שביצע (9.58 שניות) אמר שהוא שמח להתחבר ל-Epson ולהפיץ את בשורת המדפסות וכי הוא משתף פעולה אך ורק עם מותגים שהוא מאמין כי הן יכולות לבצע שינוי לטובה בחיי הכלל. ״מדפסות ה- EcoTank מסירות רבים מהתסכולים של אלה שעדיין עושים שימוש במדפסות המצויידות במחסניות דיו מזהמות, אבל, זה הרבה מעבר לכך... Epson ואני חולקים את אותם ערכים שבונים עתיד טוב יותר״, אמר יוסיין. ״המדפסות של Epson מסייעות לקהילות לפרוח. בעבורי מדובר ביכולת להראות לאחרים שחייבים ללכת אחר החלומות, גדולים, או קטנים״.
מאז הושקו מדפסות מיכלי הדיו בשנת 2010 מכרה החברה מעל 60 מיליון מדפסות EcoTank לחברות, עסקים ומשתמשים בכל העולם כשהמהלך חסך לרוכשים כ-90% בקירוב מעלויות ההדפסה בהשוואה למדפסות אחרות בשוק. לדברי Epson, החסכון אפשרי בשל השימוש בבקבוקי דיו גדולים במקום במחסניות, שמאפשרים למשתמשים להנות משימוש מתמשך וארוך טווח, בלי הצורך לרוץ כל יומיים לחנות להצטייד בעוד דיו. בקו המדפסות מהדור החדש של Epson  משולבת טכנולוגיית המיקרו-פייזו Heat Free שמאפשרת, לדברי החברה, ליהנות מצריכת חשמל נמוכה בהרבה ומהצורך בהחלפת חלקים מתכלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה