שיווק ופרסום

השחקנית בר מיניאלי נבחרה לפרזנטורית של Kotex לשנת 2022

כוכבת הנוער שכבשה את במת הפסטיגל בחנוכה האחרון תמשיך להוביל את הקמפיין של מותג ההיגיינה הנשית
מערכת ice | 
בר מיניאלי (צילום שוקה כהן)
השחקנית בר מיניאלי, שכיכבה בחנוכה האחרון בפעם הראשונה בפסטיגל, מוסיפה לעצמה הישג נוסף. מיניאלי נבחרה על ידי Kotex ,מותג ההיגיינה הנשית מבית קימברלי קלארק, לפרזנטורית של המותג לשנת 2022 ותשתתף בין השאר בפרסומת שתעלה בטלוויזיה ובדיגיטל ותצולם כבר בינואר הקרוב.
מיניאלי, אחת השחקניות המבטיחות והבולטות בתעשיית הבידור הישראלית – מ"כפולים" ו"מתים לרגע" ועד "צפוף", "קופיקו" ו"משפחה בהנפקה" סדרות בכיכובה שריתקו את בני ובנות הנוער למסכים. בימים אלו משתתפת מיניאלי לראשונה במופע 'הפסטיגל' ומיד בסיומו תמשיך לצלם את העונה השנייה של סדרת הנוער המצליחה 'סקיי'.

מיניאלי מלווה את מותג Kotex זו השנה השנייה כאשר בדצמבר 2020 הובילה בפעם הראשון קמפיין טלוויזיuני להשקת סדרת המוצרים החדשה של המותג תחת הסלוגן "דור חדש של בנות". בנוסף, במהלך השנה האחרונה מיניאלי לקחה חלק פעיל בקהילת ה-Close Friends של המותג באינסטגרם. במסגרת הקהילה הסגורה, מתארחות כוכבות הנוער המובילות ברשת לצד בעלות מקצוע ומקיימות דיון פתוח ובטוח ללא פילטרים עם נערות צעירות. מטרת הפעילות היא לאפשר לנערות צעירות לשאול את השאלות שלא תמיד יש להן את מי לשאול, לעלות נושאים לדיון, להיחשף לחוויות של נערות נוספות והכל בקהילה סגורה לנערות בגילאי העשרה.
"אנו גאים להמשיך עם בר מיניאלי לשנה נוספת כפרזנטורית של Kotex. הערכים אותם מקדמת בר בקריירה המקצועית שלה הם בדיוק הערכים שאנו מעוניינים לקדם בקרב נערות. בר מגשימה את עצמה וזוכה להישגים חסרי תקדים בזכות הייחודיות, הבגרות והעצמאות שלה. עבורנו בר היא המודל להצלחה של נשים צעירות בשנת 2022 וזו הסיבה שבחרנו בה לפנים של המותג בישראל", מסבירה, חגית מנדס, מנהלת שיווק היגיינה בקימברלי קלארק ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה