שיווק ופרסום

ליאור כלפון בקמפיין חדש, זה השירות שיציג

מימון ישיר יוצאים היום (שלישי) בקמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור ליאור כלפון. הקמפיין יעסוק בשירות חדש שמשיקה החברה לאור ביקושים בשוק הרכב
מערכת ice | 
ליאור כלפון (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי משיקה קמפיין חדש לשירות חדש שמציעה. מדובר בשירות ייחודי לקבל הלוואה לרכישת רכב יד שניה מאדם פרטי באופן מקוון ומהיר. השירות פועל כך שההלוואה מאושרת עקרונית עד שעה, והכסף מועבר לחשבון תוך 24 שעות. כל זאת, במטרה לסייע ללקוחות שמתמודדים עם רכישת רכב מאדם פרטי להשלים את העסקה במהירות המקסימלית, ללא חשש של אובדן העסקה בשל התמשכות הליכי קבלת המימון, והכל מבלי לוותר על הליך חיתום איכותי ומעמיק, אשר מתאים את מאפייני ההלוואה לצרכי הלקוח.
במקביל להשקת השירות, עולה היום (שלישי) מימון ישיר בקמפיין חדש לקידום השירות, בכיכובו של ליאור כלפון. הפרזנטור הותיק של החברה. הקמפיין מובל ע"י משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ויעלה בערוצי הטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית.
לפי החברה, השירות והקמפיין הושקו בעקבות ביקושי השיא למכוניות פרטיות על רקע משבר הקורונה יצרו מחסור ברכבים מיד שנייה והובילו ביקושים גבוהים לרכבים בכלל ורכבי יד שניה בפרט.
קרדיטים:
מנכ"ל: יורם לוי
במאי: יורם עבר עדני
חברת הפקה: אוג
מנהל קריאיטיב דיגיטל: לירון בן יעקב
ארט: רועי מירון, וארז חן, קופי רועי נורקין ושירה אידלסון
מנהלת לקוחות: מור מזרחי
סופרוויזרית: ענבר גסנר
תקציבאי: יוסי חי דוידוב
מנהלת הפקה: אביבית שבת.
שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר: "כיום, כאשר ישנם ביקושים גדולים לרכבי יד שנייה אנחנו במימון ישיר נותנים פתרון מימוני מהיר לרכישת רכב מהשכן, מהחבר, מהרופא, מהמהנדסת ובכלל מכל אדם פרטי. באמצעות המוצר והשירות המהיר והאיכותי שלנו, הקונה מקבל אישור להלוואה תוך שעה והכסף בחשבון תוך יום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה