שיווק ופרסום

אקרוניס נכנסת ליאכטות: תשתף פעולה עם המרוץ העולמי

חברת הסייבר מצטרפת כשותפה רשמית של מרוץ היאכטות הבינלאומי ״The Ocean Race״ ותספק פתרונות אבטחת סייבר למידע הנאסף לאורך מסלול ההפלגה מסביב לעולם

מערכת ice | 
סרגיי בלאוסוב אקרוניס (צילום יחצ)
חברת הסייבר הבינלאומית אקרוניס מודיעה היום (ראשון) כי תהיה שותפת הסייבר הרשמית של מרוץ היאכטות מסביב לעולם The Ocean Race. השימוש בפתרון הסייבר של אקרוניס - Acronis Cyber Protect - יאפשר לארגון לייעל את כל הקשור לאבטחת הסייבר ולהפחית את פליטת הפחמן. שיתוף הפעולה יתקיים בתמיכתה של חברת Ingram Micro, חברת הפצה גלובלית של חדשנות טכנולוגית.    
ריק רוקנס (Rik Roukens), המנהל הטכנולוגי של Ocean Race אמר: ״טכנולוגיה וחדשנות תמיד היו בליבת המרוץ, זה איפשר לנו להמשיך לפרוץ גבולות באופן שבו המרוץ מועבר למעריצים ולשותפים שלנו מסביב לעולם במשך כמעט 50 שנה. עכשיו שאקרוניס מצטרפת כשותפה רשמית, נוכל להמשיך למתוח את גבול האפשרי ולדעת שהדאטה שנאסף במרוץ מוגן באופן הטוב ביותר הניתן לשחזור במקרה הצורך״. 
 
The Ocean Race, הוא מרוץ היאכטות הבינלאומי במסגרת המרוץ, צוותי היאכטות מקיפים את העולם ביאכטות ומגיעים לכמה מהאזורים הנידחים ביותר באוקיינוסים. התחרות כוללת שבעה שלבים ועצירה בתשע ערים בינלאומיות. ״הגנה על מידע היא מרכיב מרכזי ב-Ocean Race, ברצון שלנו לשמור על שייטים בטוחים ולשמור על האוקיינוסים בעזרת מדע ומידע״, הוסיף רוקנס. ״יחד עם אקרוניס נוכל לקחת את השאיפה הזאת צעד נוסף קדימה ולהגן על התשתית הטכנולוגית שלנו בעוד אנו שטים מסביב לעולם״.  
ג׳אן ג׳אפ ג׳גר, סמנכ״ל הרווחים (CRO) של אקרוניס ויועץ לדירקטוריון החברה אמר: ״The Ocean Race הוא אירוע השייט המקצועי הארוך והמאתגר ביותר בעולם, והמבחן המשמעותי ביותר לנבחרת ספורט במסגרתו הם מתמודדים עם אתגרי הטבע. במובן מסוים זה כמו שהגנת סייבר כיום צריכה לכלול פתרונות משולבים ומתפתחים כל הזמן כדי לספק הגנה ללא דופי בעולמות הסייבר הסוערים איתם אנו מתמודדים כיום. אנחנו נרגשים מאוד ש-The Ocean Race הופכים היום להיות חלק מנבחרת ה-#CyberFit והשותפים הספורטיביים שלנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה