כסף וצרכנות

כך נראית "היאכטה האווירית" החדשה של לופטהנזה

מועדון ריקודים, חדרי VIP ואפילו מרפסת: כך ייראה מטוס הפאר של חברת התעופה העולמית לופטהנזה שיעמוד למכירה לעשירי העולם המעוניינים ביאכטה שגם מסוגלת לעוף
מערכת ice | 
מטוס האקספלורר (צילום Lufthansa Technik Group)
המטוס החדש והמטריף המוצע למכירה לעשירי העולם, המכונה "יאכטה אווירית", ייבנה בהזמנה מיוחדת למי שיוכל להרשות לעצמו לשלם כ-430 מיליון דולר. בצעד חסר תקדים, לופטהנזה לוקחת השראה מכלי שיט ימיים חדישים על מנת לייצר מטוס קונספט המותאם לנסיעות פורצות גבולות בעולם.
הקונספט שלו הוא יאכטה מוטסת או קרוואן יבשתי ברמה גבוהה, המשלבת תא נוסעים שנבנה בהשראת מלון חמישה כוכבים. במקום הימים, השבועות או החודשים שלוקח ליאכטה או קרוואן לשוטט בין נקודות מרוחקות ברחבי העולם, ה"לופטהנזה אקספלורר" יעשה זאת תוך שעות בלבד. כדי ליצור יאכטת-על משלה, לופטהנזה לקחה פלטפורמת מטוסים שהיא מכירה, האיירבוס A330 רחב הגוף. זהו מטוס לטווח ארוך באורך 60 מטר הנושא 250 נוסעים או יותר במסווה של מטוס נוסעים מסחרי ועד 25 נוסעים בתצורת מטוס סילון VIP.
 
לופטהנזה למעשה סידרה מחדש את החלל בתא הנוסעים שיתאים עבור שמונה עד 12 נוסעי VIP ברי מזל בלבד, ויוצרת את האווירה המרווחת והיוקרתית של יאכטה. יש בו כל מה שיש ביאכטה כמו חללים גדולים ופתוחים, אזורי טרקלין עם ספות ארוכות, שולחן אוכל מלכותי, בקתות בעלים ואורחים שונים, חללי משרדים ופגישות ואזורי בריאות.
מה שלופטהנזה לא ממש יכולה לשחזר, הם החלונות הגדולים שיש ליאכטה או נופים שרואים ממנה, אז היא מפעילה תחבולה טכנולוגית קטנה כדי לפתוח את החלל. מערכת ההקרנה של האקספלורר עוצבה בשיתוף פעולה עם Diehl Aerospace ומשתמשת בסדרה של מקרנים קטנים, המשולבים בקירות ובתקרה כדי ליצור חזות חובקת חדרים, החל משמים כחולים בסיסיים, לנופי ים תת-מימיים ועד אורות מהבהבים וכדורי דיסקו.
 
כדי להעשיר את חוויית ההרפתקה במטוס האקספלורר, צוות לופטהנזה הוסיף מרפסת הניתנת להרחבה לגוף המטוס הקדמי, ומאפשרת לנוסעים לגלות קצת על הסביבה. הסיפון בגובה 13 רגל (4 מ') הוא לא ממש מגנטי כמו מועדון חוף יאכטות מעל מים נוצצים, אבל זה עדיין יכול להיות מפלט מאוד מרגיע כל עוד המטוס באוויר.
לופטהנזה הציגה לראשונה את קונספט האקספלורר בתערוכת היאכטות של מונקו בספטמבר, לפני חשיפה מלאה יותר בתערוכת האוויר של דובאי החודש.
מ
מרפסת באוויר. מטוס האקספלורר (Lufthansa Technik Group)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה