TOP 5

המסעדות היקרות ביותר בעולם: מה תקבלו תמורת אלפי שקלים?

מופעים אור-קוליים, קינוחי שוקולד ברמה עולמית, בשרים יוקרתיים וגם סושי טרי מהיום. אלו חמש המסעדות היקרות בעולם
מערכת ice | 
Sublimotion (צילום (El Futuro Es Apasionante de Vodafone, יוטיוב))
5. Maison Pic Valence – פריז, צרפת
עלות: 445 דולר לאדם
השפית הבינלאומית, סופי פיק, שהגיעה למקום ה-15 בדירוג השפים העולמי, עומדת בראש מסעדה ותיקה זו, והיא אחת מקומץ השפים היחידים בעולם שמנהלים מסעדת שלושה כוכבי מישלן. ב- Maison Pic Valence תוכלו לקבל תפריט בן תשע מנות, המורכב מרוז'ט ים תיכוני במרק זעפרן, ברלינגוט גבינת עיזים באנון, צבי כבוש במרק סאקה, לפת מסוכרת וכמה מקינוחי השוקולד הטובים ביותר שתטעמו.

Maison Pic Valence (Voyage Prive France, יוטיוב)
סופי היא שפית שידועה באהבה שלה וביכולת לנסות דברים חדשים. היא ניחנה ביכולת ניצול טעמים יוצאי דופן כדי ליצור מנות צבעוניות ומושכות את העין בויזואלית שלהן. המסעדה נמצאת כעת בשנה ה-130 לפעילותה ותוכלו ליהנות בה מארוחה בת תשע מנות בגוונים ים תיכוניים יפהפיים.

Maison Pic Valence (Voyage Prive France, יוטיוב)
4.  MASA– ניו יורק, ארצות הברית
עלות: 595 דולר לאדם
מסעדה ניו יורקית בראשות השף מאסיושי (מאסה) טקיאמה, שכדי להינות מהיצירות שלה תצטרכו לשלם כ-595 דולר לראש, לא כולל שתיה. המסעדה ידועה ב"פשטות" שלה, ומציעה תפריט טעימות סושי פשוט המתמקד בטעמים חיוניים. למעשה, אין תפריט ממשי במאסה, במקום זאת, השפים מכינים את המנות ממרכיבים טריים הזמינים רק באותו יום.

Masa (Eater, יוטיוב)
בעיניכם זה ייחשב למקום עם מחיר מופקע, אך זה נחשב ליותר למקום להתחכך בו עם A-listers וסלבס. עם זאת, אם יש לכם כסף לבזבז ואתם רוצים לטעום קצת מאחד הסושי הטובים בעולם, תקבעו לעצמכם הזמנה, שכרגע היא נעשית ארבעה שבועות מראש, ותראו באילו סלבס עולמיים אתם יכולים להיתקל.
 
3. Ultraviolet – שנחאי, סין
עלות: בין 570 ל-900 דולר לאדם
אחת המסעדות המובחרות והיקרות בעולם, ארוחה ב-Ultraviolet עולה בין 570-900 דולר לראש, לא כולל שתיה. יש להדגיש שהמסעדה הזו שונה מהשאר ברשימה מכיוון שיש בה רק שולחן אחד שעליו סועדים מקסימום עשרה אנשים. עבור 900 דולר, תוכלו ליהנות מבין 10-20 סיבובי טעימות כאשר כל סיבוב יודגש במרכיבים שונים, ויוצג לפניכם בדרכים החדשניות ביותר.
 
המסעדה שמה לה למטרה לספק לסועד חוויה כוללת. לא רק במונחים של אוכל אלא גם בניסיון לפנות לכל החושים האנושיים. לדוגמא, שימוש באפקטים אודיו וויזואליים שכולם מתנגנים ברקע בזמן האוכל. בראש המטבח עומד השף פול פאייר, והמסעדה מתהדרת גם ביחס המאוד מכובד ללקוח, עם שלושה משרתים לכל אורח. למסעדה יש שלושה כוכבי מישלן.
2. Per Se – ניו יורק, ארצות הברית
עלות: 680 דולר לאדם
המסעדה השנייה הכי יקרה בעולם היא Per Se, הממוקמת בעיר ניו יורק. היא פתחה את דלתותיה לעולם בשנת 2004, והיא מסעדת המישלן השנייה של השף תומס קלר בעלת שלושה כוכבים. המסעדה ידועה בעיקר בזכות הטעמים המעודנים שלה. 

per se (King Luxury ,יוטיוב)
Per Se מציעה בחירה בין שלושה תפריטים בסך הכל, כולל אופציה צמחונית, התפריט האהוב והפופולרי מבניהם מכיל בתוכו תשע מנות המייצגות בעיקר את המטבח הצרפתי והאמריקאי. למסעדה 19 שולחנות, עם נוף על פני כיכר קולומבוס וסנטרל פארק, וכן, אם אתם בקטע של יין, אז תשמחו לדעת שהמסעדה מציעה גם אוסף עטור פרסים, עם למעלה מ-2,000 בקבוקים לבחירה.
 
1. Sublimotion – איביזה, ספרד
עלות: 2,380 דולר לאדם
בהפרש ענק מהמקום השני, Sublimotion הספרדית היא המסעדה היקרה ביותר בעולם. כן, קראתם נכון, Sublimotion גובה מהסועדים שלה 2,380 דולר לראש, וזה עבור תפריט בן 20 מנות. המסעדה פתוחה רק כמה חודשים בשנה בקיץ, מה-1 ביוני ועד ה-30 בספטמבר, והיא מנוהלת על ידי השף בעל שני כוכבי המישלן, פאקו רונסרו. 

Sublimotion (El Futuro Es Apasionante de Vodafone, יוטיוב) 
אם תצליחו להזמין לעצמכם שולחן בעונת הקיץ, תוכלו לצפות לרמה חדשה לגמרי של חווית אוכל ובילוי שלא הכרתם. כוסות שתיה שיורדות אליכם מלמעלה, בחירת מנה ויזואלית במשקפי מציאות מדומה, ובדומה ל-Ultraviolet הסינית, גם כאן בזמן שאתם נהנים מהאוכל שלכם, תהנו גם ממופע אור לייזר וירטואוזי, הכל למען שיפור החוויה שלכם. המסעדה שמה לה למטרה להציע את החוויה הקולינרית-בידורית הטובה בעולם וגם זכתה על כך בפרסים בינלאומיים. בנוסף, לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו כרטיס אכיל, אבל עד כמה שזה נשמע מפתה, רק תדאגו לאכול אותו אחרי שקיבלתם את ההזמנה.
Sublimotion (El Futuro Es Apasionante de Vodafone, יוטיוב)
אז אם אתם בעניין של אוכל יוקרתי, להשקיע כסף עבור אחת מהמסעדות היקרות בעולם בהחלט יהיה שווה את זה בשבילכם. אבל, לאלו מכם שלא מפריע להם לקבל משהו פחות יוקרתי מקוויאר וצדפות, שמרו את הכסף שלכם לאטרקציות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה