שיווק ופרסום

בדרך לשבוע האופנה עוצרים בטיים סקוור: משכית בקמפיין חדש

בית האופנה הישראלי משיק את קמפיין החורף שלו, קמפיין צפון אמריקה לקראת שבוע האופנה שיתקיים בקרוב. הקמפיין מושק עם שלט פרסום ענק בכיכר הטיים סקוור המפורסם בתפוח הגדול
מערכת ice | 
שרון טל והפרסומים בסקוור (צילום אוהד קאב)
בית האופנה משכית עושה את ניו יורק פעם נוספת, אחרי החנות בסוהו והלבשת שרה ג'סיקה פרקר משיקה משכית קמפיין חדש שמתחיל עם מינוי שגרירת מותג חדשה לצפון אמריקה סבינה, זמרת, יוצרת ושחקנית מוערכת אשר מהווה סמל לנשיות חדשה בוגרת עצמאית ועוצמתית
בית האופנה משכית משיק את קמפיין צפון אמריקה של המותג בעיר ניו יורק בזמן שבוע האופנה עם בחירתה של סבינה, שגרירת המותג החדשה לצפון אמריקה. הקמפיין מושק בכיכר הטיים סקוור בניו יורק על שלט הפרסומת הגדול ביותר הקיים בעיר המורכב מ-12 מסכים שונים עליהם יוקרנו תכנים אשר צולמו על ידי הצלם המוערך אייל נבו אשר מורכב מתמונות סטילס של סבינה וקטעי וידאו אשר צולמו בנופי ישראל.
הקמפיין יכלול שיר חדש "ניו יורק" בביצועה של סבינה ובהפקת אייל מזיג, מתווסף לחדשות בדבר החנות פופ אפ החדשה של בית משכית בסוהו בניו יורק אשר נפתחה בדצמבר 2021 וזכתה לאינספור אזכורים בארץ ובעולם.
 
קמפיין זה מתווסף גם לאזכורים אודות השתתפות של בית האופנה משכית בסדרת ההמשך של סקס והעיר הגדולה עם השתתפותה של שרון טל מעצבת המותג בפרמיירה של הסדרה ופגישתה עם שרה ג'סיקה פרקר אשר תועדה במדיות השונות.
לדברי משכית סבינה שגרירת המותג החדשה לצפון אמריקה מציגה מודל של נשיות על זמנית עוצמתית ומעצימה שמהווה השראה לנשים אחרות נשים עם ערך מוסף שמעיזות , נחשפות , יוזמות פורצות דרך וחוגגות את הנשיות שלהן. מודל של נשיות אחרת על זמנית שבועטת במוסכמות ומשלבת קריירה אימהות והגשמה אישית.  נשים אופנתיות, מודעות לעצמן חזקות עם סגנון חיים משלהן. נשים שמעיזות לחלום ליישם את החלומות שלהן ,ולחיות את החיים בדרך המיוחדת שבחרו .
השילוב בין העולמות מוביל להגשמה עצמית ומוסיף ענין ותוכן לחיים. סבינה, זמרת ,יוצרת ושחקנית מוערכת הפועלת בגזרה הבינלאומית ופעילה לטובת קידום אומנות בארץ ובעולם. עלתה לבד לארץ בגיל 15 מגרמניה, סיפור חייה הביא אותה לגדול כאישה עצמאית ועוצמתית שלא מוותרת על החלומות האישים והמקצועיים שלה.
בית האופנה משכית הינו בית האופנה המיתולוגי של ישראל אשר השיק מחדש לפני כ-8 שנים. הפעילות של בית האופנה הופסקה בעקבות הקורונה והוא חוזר כעת לניו יורק להתחיל מחדש את הפעילות במגוון זרועות. הפריטים אשר מוצגים בקמפיין החורף כוללים את מעילי המדבר של משכית. מעילי המדבר נלבשו על ידי נשים חזקות כמו אודרי הפבורן, אליזבת טיילור, מישל אובמה, נחמה ריבלין ז״ל ושרה ג׳סיקה פארקר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה