שיווק ופרסום

בר רפאלי בווילה בסביון: הג'וב החדש והיוקרתי שלה

בר רפאלי מככבת ביום הצילומים של פמינה כחודש לאחר שנבחרה לפרזנטורית החדשה שלו שנערך בווילה בסביון, 2 מיליון שקלים הושקעו בקמפיין
מערכת ice |  3
דרור בלומנשטוק (מנכ"ל משותף), בר רפאלי ואורי גור (מנכ"ל משותף) (צילום רפי דלויה)
הבוקר (שלישי) התקיימו צילומי הקמפיין החדש של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA בהובלת הפרזנטורית החדשה - דוגמנית העל ואשת העסקים בר רפאלי אשר הצטרפה למותג בחודש האחרון.
הצילומים התקיימו בוילה מפוארת בסביון כאשר את הצילומים הובילו הצוות המקצועי צלם האופנה אייל נבו ועל הסטיילינג הסטייליסט הצמוד של בר, סיימון אלמלם. יום הצילום הנוכחי התקיים כחלק מקמפיין לאסטרטגיה החדשה של המותג שיעלה בקרוב. הצילומים נעשו באווירה של סרט הפרסומת בשני לוקיישנים: חדר שינה ובסטודיו לעיצוב הלבשה תחתונה. על הסט נכחו בכירי הנהלת המותג דרור בלומנשטוק ואורי גור, מנכ"לים משותפים ובעלים וטל כדורי סמנכ"לית השיווק של המותג. 
 
הקמפיין יעלה בתחילת חודש מרץ בטלוויזיה ובדיגיטל ונעשה בסכום השקעה של 2 מיליון שקל. על הסט נכחו בכירי הנהלת המותג דרור בלומנשטוק ואורי גור, מנכ"לים משותפים ובעלים וטל כדורי סמנכ"לית השיווק של המותג. 
טל כדורי, סמנכ"ל רשת החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA מוסרת: "אנו שמחים ונרגשים מיום הצילום הראשון שלנו עם בר רפאלי, הפרזנטורית החדשה של המותג וגאים להתחיל איתה דרך משותפת. בר רפאלי מציגה חיבור אידיאלי לערכיו של המותג - אופנה עדכנית לצד איכות בלתי מתפשרת. אנו בטוחים כי הקמפיין ימשיך ויחזק את מעמדה של FEMINA כמובילה בתחום ההלבשה תחתונה בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יופי . בהצלחה ! (ל"ת)
    איל 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בר רפאלי כל כך לא מעניינת
    נעמה 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכי לא מעניינת בעולם
    סגור
  • בר רפאלי
    שי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תלוי את מי את שואלת אבל מסכים שיש עוד המון נשים אטרקטיביות לא פחות ואף יותר ובטוח שגם בשכר נמוך יותר.
    סגור