שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של מותג "תלמה" עובר לראובני פרידן

לאחר שבמותג תלמה מבית יוניליוור ישראל החליפו את הפרזנטורים לפני כמה חודשים, עכשיו גם תקציב הפרסום עובר ממשרד הפרסום גרייט אינטראקטיב לראובני פרידן לקראת מהלכים חדשים של המותג הפופולארי
מערכת ice | 
תלמה יוניליוור (צילום יחצ)
תקציב הפרסום של מותג דגני הבוקר "תלמה" מבית יוניליוור ישראל עובר לטיפולו של משרד הפרסום ראובני פרידן מקבוצת IPG.
התקציב החשוב של יוניליוור מגיע בהיות "תלמה" הינו אחד המותגים המוכרים ביותר בישראל, המתמחה בייצור מגוון רחב של דגני בוקר וחטיפי דגנים שמצויים בכל בית, דוגמת קורנפלקס של אלופים, דליפקאן, כריות, עוגי, שוגי, ועוד.
תקציב הפרסום עובר, כאמור, לטיפולו של משרד הפרסום ראובני פרידן, לאחר שבשלוש האחרונות טיפל בתקציב הפרסום של המותגף משרד הפרסום גרייט אינטראקטיב. משרד הפרסום גרייט ימשיך לטפל בתקציב הפרסום של המותגים קליק, פתית ובייגל בייגל מבית יוניליוור.
כזכור, במחצית 2021, רעננו בתלמה את דמות הפרזנטורים כאשר חשפו ביוניליוור כי מי שיחליף את עומרי כספי הוא כוכב ה-NBA הישראלי, דני אבדיה לצד המתעמלת האמנותית לינוי אשרם.
 
ארנון שפירא סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל דאז (היום סמנכ"ל מכירות): "אנו נפרדים מעומרי כספי לאחר עשור ומודים לו על שיתוף פעולה צמוד ופורה לאורך השנים. הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם "קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח שהתמדה ונחישות מביאות למיצוי היכולות הטמונות בנו ולמימוש עצמי. אבדיה בנה את עצמו בעבודה קשה ונחישות אין סופית, כאחד הכדורסלנים הישראלים הטובים ביותר שהיו לנו, ואין לי ספק שהוא האדם הנכון להמשיך מכאן את התפקיד של עמרי כספי, כמקור השראה  לצעירות וצעירים, ולהפוך גם הוא, לכוכב ענק בליגת הכדורסל הטובה בעולם. אנו גאים מאוד על בחירת האלופים החדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה