שיווק ופרסום

דני אבדיה קיבל קמפיין חדש, מי הפרזנטור הוותיק שאותו יחליף?

כוכב הכדורסל הישראלי שמככב בוושינגטון מה-NBA נבחר להיות הפרזנטור החדש של תלמה לצד לינוי אשרם, במקום כוכב ה-NBA לשעבר עומרי כספי שליווה את המותג למעלה מעשור: "גם כשקשה, אלוף צריך קודם להאמין שהוא כזה", ואיך כספי הגיב?
כפיר אדר | 
דני אבדיה (צילום NBA)
מותג תלמה של חברת יוניליוור ישראל, חשף היום (שלישי) את הפרזנטור החדש, שיוביל, ביחד עם המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, את הקמפיינים העתידיים של החברה - כוכב ה-NBA הישראלי, דני אבדיה.
תלמה, המעודדת אורח חיים פעיל ומיצוי היכולות הטמונות בכל אחת ואחד, בחרה באבדיה כפרזנטור, בשל היותו מודל של מצוינות בענף הכדורסל. אבדיה מעניק השראה למאות אלפי צעירות וצעירים בישראל, להגשים את חלומותיהם ולשאוף להגיע לפסגה בתחומים שהם טובים בהם. כספי ימשיך ללוות את המותג במהלך השנה הקרובה, ביחד עם אבדיה ואשרם.
אבדיה, מטאור הכדורסל בליגת ה-NBA משחק בוושינגטון ויזארדס וחבר בנבחרת ישראל בכדורסל. אבדיה זכה בשתי מדליות זהב עם ישראל בנבחרת העתודה, כולל באליפות אירופה בכדורסל עד גיל 20 בשנת 2019, שם זכה בתואר השחקן המצטיין של התחרות. אבדיה מסיים בימים אלו את עונתו הראשונה בליגה הטובה בעולם.
זהו הקמפיין המשמעותי וארוך הטווח הראשון של אבדיה עם מותג מקומי ישראלי. אבדיה הוא מהשחקנים המוכשרים בתולדות הכדורסל הישראלי וצפוי להיות שחקן מוביל בליגה הטובה בעולם.
כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופות', תשולב תמונתה של לינוי אשרם.
ארנון שפירא סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו נפרדים מעומרי כספי לאחר עשור ומודים לו על שיתוף פעולה צמוד ופורה לאורך השנים. הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם "קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח שהתמדה ונחישות מביאות למיצוי היכולות הטמונות בנו ולמימוש עצמי. אבדיה בנה את עצמו בעבודה קשה ונחישות אין סופית, כאחד הכדורסלנים הישראלים הטובים ביותר שהיו לנו, ואין לי ספק שהוא האדם הנכון להמשיך מכאן את התפקיד של עמרי כספי, כמקור השראה  לצעירות וצעירים, ולהפוך גם הוא, לכוכב ענק בליגת הכדורסל הטובה בעולם. אנו גאים מאוד על בחירת האלופים החדשים".
דני אבדיה עצמו אמר: "אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג. הדרך המחייבת שהותיר עומרי כספי, אחד מגדולי הכדורסלנים הישראלים, מהווה השראה עבורי להמשיך ולעודד אלופות ואלופים בדרך להגשמת החלומות שלהם. אחד המסרים החשובים אותם אני מבקש להעביר דרך הקמפיין, הוא המסר כי אין קיצורי דרך. המשמעות של להיות אלוף היא להאמין בדרכך ולהיות מוכן לעבוד קשה יותר ולהיות נכון להתגבר על האתגרים שפוגשים במהלך הדרך. גם כשקשה, אלוף צריך קודם להאמין שהוא כזה, וליישם את זה בכל אלמנט בחייו- בלימודים, באימונים, ביחס לחברים ולהורים".
עומרי כספי שיבח את המחליף: "דני הוא ספורטאי ענק ומבטיח. אני עוקב מקרוב אחר ההישגים שלו ואני בטוח שהוא יביא גאווה לספורט הישראלי. אני מאחל ללינוי ולדני הצלחה רבה. שניהם עוד צפויים להגיע להישגים רבים ונפלאים בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה