שיווק ופרסום

קופה ראשית מצרפת את גידי גוב? זה הג'וב שקיבל

אחרי שזכתה בקקטוס הזהב והייתה אחת מפרסומות השבוע של אתר ice בקמפיין משותף עם כוכבי קופה ראשית, בזק ממשיכה לקמפיין חדש עם כוכבי הסדרה. סמנכ"לית השיווק של בזק: "הקמפיין הראשון של בזק יחד עם חברי קופה ראשית זכה להצלחה פנומנלית"
מערכת ice | 
אנטולי (דניאל סטיופין), גידי גוב וניסים (יניב סוויסה) (צילום אדלר חומסקי)
לאחר ההצלחה של הקמפיין הקודם והזכייה בקטגוריית חביב הקהל בפרס 'קקטוס הזהב' ופרסומת השבוע של אתר ice, חברת בזק תעלה בקמפיין חדש, בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב, לצד כוכבי סדרת הקאלט המצליחה והאהובה של כאן 11, 'קופה ראשית'.
בקמפיין ישתתפו: נועה קולר (שירה שטיינבוך), קרן מור (כוכבה שביט), דב נבון (אמנון טיטנסקי), יניב סוויסה (ניסים שמעוני) וכמובן דניאל סטיופין (אנטולי). שאמיר שורוש (ראמזי) לא חלק מהקמפיין בשל היותו הפרזנטור של מיני סופר "אלונית". זהו הקמפיין השני שמעלה בזק עם כוכבי קופה ראשית, כאשר בקמפיין הנוכחי המסר של החברה הוא  פריסת הסיבים המהירה והרחבה, תוך פחות משנה מרגע השקת הסיבים.
 
בקמפיין, אנשי הצוות של רשת הסופרים 'שפע יששכר', ייכנסו לדמיונו של קצב הסניף, אנטולי קירילנקו, לאחר שגידי גוב מבשר לאנטולי כי ביתו הוא הבית המיליון עם האפשרות להתחבר לסיבים האופטיים של בזק. במקום זאת אנטולי מתבלבל ונכנס לפנטזיה יחד עם חבריו לעבודה כי זכה במיליון, פנטזיה המכילה סיטואציות מצחיקות הכוללות את שאר חברי הסופר.
את הקמפיין כתבו והגו יוצרי אנשי הקריאייטיב של משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' יחד עם תסריטאי הסדרה, נדב פרישמן ויניב זוהר. בנוסף את המוזיקה לקמפיין הנוכחי הלחין המוזיקאי ישי סויסה שעבד בעברו עם תמיר בר ורביד פלוטניק.
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק של בזק מסבירה: ''הקמפיין הראשון של בזק יחד עם חברי קופה ראשית זכה להצלחה פנומנלית, גם הקמפיין הנוכחי, שנמשך באותו קו יצירתי, מבשר על הפיכת בזק תוך פחות משנה, לחברת התקשורת עם פריסת הסיבים הגדולה והרחבה בישראל. אנו מודים על האהבה והאהדה העצומה של הציבור לקמפיין, למותג ולמפגש הבין-דורי של הקאסט עם הפרזנטור האגדי שלנו גידי גוב."
קרדיטים:
אגף תקשורת שיווקית בבזק
משרד הפרסום: אדלר חומסקי
הפקה: ראבל הפקות
מוזיקה: ישי סויסה
משרד יחסי ציבור: דני לוי תקשורת בע"מ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה