שיווק ופרסום
ניב סולטן נפרדת: "אני והסביבה זה קשר רב פעמי"
ניב סולטן עומדת לככב בקמפיין נוסף של המשרד להגנת הסביבה, הפעם היא מפסיקה את השימוש בכלים חד פעמיים. הקמפיין צפוי לעלות היום במדיה השונים
עוד ב-
קמפיין הסברה חדש של המשרד להגנת הסביבה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) עולה היום (שני) בטלוויזיה, ברדיו, במדיה החברתית ובדיגיטל, וכן באמצעות תוכן ייחודי לחברה הערבית ולחברה החרדית, גם בשילוט חוצות.
את הקמפיין לציבור הכללי מובילה השחקנית ניב סולטן, בסרטון שביים רועי רז. את הקמפיין לחברה הערבית מובילה רנין בשאראת אסכנדר ולצידה ג'ורג' אסכנדר ומשפחתם. פעילות הסברה זו היא המשך לקמפיין המתמשך בנושא הרחבת חוק הפיקדון לבקבוקי משקה גדולים, שאף הוא היה בהובלת שחקנים אלה.
פעילות ההסברה שמוביל המשרד להגנת הסביבה והחלה היום, נועדה להגביר את השימוש בכלים רב פעמיים ולקדם ירידה בצריכת הכלים החד פעמיים. זהו צעד נוסף אחרי היוזמה של המשרד להגנת הסביבה ומשרד האוצר בנובמבר 2021 להטיל מס על ייצור ויבוא של כלים חד פעמיים כדי להפחית את צריכתם.
לצד הטלת המס, המשרד להגנת הסביבה חושף כי הוא מקדם עוד צעדים שיסייעו להפחתת השימוש בכלים חד פעמיים. המשרד מעניק תמיכה תקציבית לרשויות בסכום של כ-45 מיליון שקל לרכישת מדיחי כלים לגני ילדים והוצאת הכלים החד פעמיים מהגנים, ואלפי גנים ברחבי הארץ נכללים בתוכנית זו. נוסף על כך, המשרד מסייע לרשויות המקומיות בכל הנוגע לתחום פסולת הפלסטיק, וכבר ניכרת עלייה במספר הרשויות והערים האוסרות או הנמצאות בשלבי אישור איסור של שימוש בכלים חד פעמיים בשטחים ציבוריים ובחופים שבשטחן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



