ויראלי

טהרן זכתה בענק וישראל בידור שוב התפוצצו ברשת

טהרן זכתה באחד הפרסים היותר חשובים בטלוויזיה. הקהל הישראלי פירגן וזה הפך לנושא המדובר ביותר ברשת. ישראל בידור ברצף של שלושה שבועות עם הפוסט הוויראלי של השבוע  לפי הנתונים שנאספו ונותחו ע"י חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת
מערכת ice | 
הסדרה טהרן, "כאן" (צילום באדיבות "כאן")
קהל הישראלי התעורר ביום שלישי האחרון לבשורה שבה סדרת הדרמה של כאן 11 "טהרן" זכתה בטקס פרסי האמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר בקטגוריה הבינלאומית. הנושא הזה היה המדובר ביותר ברשת בשבוע האחרון ודף האינסטגרם הפופולרי ישראל בידור דיווח על כך ל-1.1 מיליון העוקבים שלו ובפעם השלישית ברציפות הדף עם הפוסט הוויראלי ביותר של השבוע אחרון לפי הנתונים שנאספו ונותחו ע"י חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת.
כזכור, הסדרה שזכתה ללא מעט שבחים בישראל, זכתה גם להכרה בינלאומית עם הפרס לסדרה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי היוקרתי שהתקיים בניו-יורק בלילה שבין שני לשלישי. מדובר בסדרה הישראלית הראשונה שזוכה בפרס בקטגוריה הזו, אחרי שרמזור של אדיר מילר זכתה ב-2010 בפרס בקטגוריית הסדרה הקומית. שמונה שנים לאחר מכן זכתה גם הסדרה הקומית "נבסו" של רשת 13 בפרס באותה הקטגוריה. גם הסדרות "חמישים" של yes ו"קופה ראשית" של כאן 11 היו מועמדות אף הן בטקס.
 
כאמור, בבוקר שלישי האחרון התבשרנו על הזכייה של טהרן בטקס פרסי האמי. ישראל בידור העלו פוסט שבו שתי תמונות של כוכבת הסדרה ניב סולטן עם הכיתוב "תנו לה לייק" ו"'טהרן' זכתה בפרס האמי הבינלאומי לסדרת דרמה!".
בפוסט עצמו נכתב: "הדרמה המצליחה זוכה בפרס האמי היוקרתי מעבר לים. השחקנית הראשית, ניב סולטן, מקבלת פרגון מהארוס מאור שויצר: 'גאה להיות בן הזוג שלך'. איזה בשורות טובות על הבוקר. תרימו לה בתגובות".
הפוסט הוויראלי ביותר זכה לכ-81.5 אלף לייקים וכ-400 תגובות. הנושא עצמו של הזכייה של טהרן שזכה להרבה פירגון ברחבי הרשת עם 2648 שיחות ב-1,798 דיונים ו163,158 לייקים נכון לערב יום חמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה