שיווק ופרסום

לירן כוהנר וגיא גיאור בקמפיין זוגי ברשת H&O

כוהנר, משפיענית הרשת, ובעלה גיא גיאור איש העסקים, מככבים בזוגיות פוטוגנית במיוחד בקמפיין H&O החדש. כמה כסף הושקע בקמפיין?
מערכת ice |  1
גיא גאור ולירן כוהנר (צילום יחצ)

המותג H&O מתרענן בפנים חדשות והפעם נבחרו לככב בקמפיין היזמית ומגישת הטלוויזיה לירן כוהנר (33) ביחד עם בעלה – איש העסקים, המנחה וכתב פינת רכב בקשת 12, גיא גיאור (42).

במהלך אסטרטגי של BRAND COLLECTION כוללת מגוון קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, העמקת חווית הקנייה, השירות והאיכות ובאמצעות כך פנייה למגוון רחב יותר של קהלים ולקהלים חדשים.


כוהנר היא מובילת רשת עם אינסטגרם פעיל המונה כמעט רבע מיליון עוקבים ובני הזוג הם אקטיביסטים בנושאי קיימות וסביבה הקרובים לליבם.
 

לירן כוהנר וגיא גיאור. צילום: יחצ

הזוג מתחזק חיי משפחה תל אביביים ויש להם שתי בנות. השניים יככבו בקמפיינים מסורתיים וגם בתוכן משותף ברשתות החברתיות לכל מחלקות הרשת: אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית. הדגש יינתן על מגוון מותגי הרשת, ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, אדידס, נייקי, ועוד. תקציב הקמפיין נאמד בכ-2.5 מיליון שקל.
יוסי מלכה, מנכ"ל הרשת, אומר כי הבחירה בבני הזוג נובעת מכך שהחברה היא רשת משפחתית , ובני הזוג שבחרנו מתכתבים ביחד ולחוד עם ערכי המותג.
לדבריו, מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר מחדש את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת להעביר ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים: "בנינו שפה חדשה, שתתקבל בקלות ובאופן כזה שנבדל עצמנו משאר השוק".
לירן כוהנר וגיא גיאור מסרו: "אנחנו מתרגשים להצטרף למשפחת H&O ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל הצרכנים כולו״.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי איזה זוג מסכן. הוא מנסה להיות גבר והיא מנסה
    אריה 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות אישה פיכס
    סגור