שיווק ופרסום

שי פלד מונה לדובר ומנהל היח"צ של התיאטרון העברי

התיאטרון העברי מינה את שי פלד, איש יחסי הציבור בן ה-49, לתפקיד הדובר ומנהל יחסי הציבור. כיהן בעברו כאיש היח"צ של תיאטרון החאן וגשר וכמו כן, עבד גם בתאגיד השידור
מערכת ice | 
שי פלד (צילום אוראל כהן)
התיאטרון העברי מינה את שי פלד לתפקיד הדובר ומנהל יחסי הציבור של התיאטרון ונכנס לתפקיד באופן רשמי, תוך שבמסגרת תפקידו החדש, פלד יהיה אחראי ליחסי הציבור של ההצגות ולמיתוגו של התיאטרון.
איש יחסי הציבור בן ה-49 מחזיק בנסיון עשיר בתחום התרבות, כאשר שימש בעבר כאיש יחסי הציבור של תיאטרון החאן ותיאטרון גשר, בעוד בחמש השנים האחרונות עבד במחלקת היח"צ של תאגיד השידור והיה אחראי לקידומן של התוכניות המצליחות של כאן11, ביניהן 'קופה ראשית', 'המרדף', 'מנאייכ', 'חזרות', 'היהודים באים', וכמו כן, גם סדרות נוספות וסרטי דוקו שהפיק התאגיד. בנוסף, פלד גם היה שותף לכתיבת הספר 'עוד אני פוסע', אותו כתב בצוותא עם יהורם גאון אודות סיפור חייו של הזמר והשחקן הוותיק.
 
פלד התייחס למינוי ואמר: "אני שמח לחזור אל עולם התיאטרון לאחר שנים רבות בטלוויזיה, ושמח לעשות זאת במסגרת תיאטרון צעיר ובועט אשר מתחיל בימים אלו לגדול ולעצב את מפת התרבות מחדש".
גדי צדקה, מנהל התיאטרון העברי ומנכ״ל תיאטרון הצפון, אמר: "אני משוכנע שהצטרפותו של פלד לצוות התיאטרון תוסיף לתנופת העשייה והצמיחה של התיאטרון העברי, בישראל ומחוצה לה, באמצעות יחסי ציבור מקוריים ומפתיעים בעניינם הציבורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה