שיווק ופרסום

רשת גלי קיבלה זיכיון בלעדי: זו הנעל שתשווק בישראל

מותג ההנעלה "פישר פרייס" לילדים שנחשב לאחד המותגים הפופולאריים בארה"ב וברחבי העולם, מגיע לישראל וישווק ברשת ההנהלה הוותיקה
מערכת ice |  10
חנות נעליים (צילום Ulrike Mai from Pixabay)
רשת גלי, המייבאת ומשווקת לישראל מותגי הנעלה בינלאומיים, קיבלה את זיכיון להפצה בלעדי לייבוא וישווק מותג ההנעלה פישר פרייס בישראל. מותג ההנעלה "פישר פרייס" לילדים נחשב לאחד המותגים הפופולאריים בארה"ב וברחבי העולם. 
המותג מתמחה בעולם התינוקות ונחשב למותג המוביל למוצרים לתינוקות מאז 1930. נעלי פישר פרייס מתאפיינים במראה טרנדי אופנתי המתכתב עם עולם הילדים. הסנדלים בחלקם פתוחים בחלק הקדמי ובחלקם סגורים ומצטיינים בקלות, גמישות סוליה ואיכות בלתי מתפשרת.  המותג ישווק לראשונה בישראל בכל סניפי רשת גלי קולקציית נעלי הילדים של הרשת ויכלול סנדלי קיץ לילדים לבנים ולבנות ממידות 20-30. הליין הראשון יגיע  במהלך חודש אפריל,  עם השקת קולקציית אביב קיץ 2022.
 
קולקציית  פישר פרייס ברשת גלי כוללת  מגוון של סנדלים ונעלי ספורט לילדים מצוידים ביטנה מרופדת וסוליה קלה וגמישה המקנה נוחות בכל צעד, בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה סנדלים עם קדמת גפה הכוללת מרכיבים המגנים על כף הרגל. צבעי הקולקציה ססגוניים: ורדרד, לבן, סגלגל, פוקסיה לבנות ולבנים כחול, חום, אפור, שחור ועוד..
לדברי ישראל בכר, מנהל מותג גלי בישראל: המותג "פישר פרייס", נחשב לאיכותי ואופנתי בכל רחבי העולם,  עיצובי המותג לילדים שואבים השראה מהטרנדים המובילים בעולם תוך התחשבות בנוחות מרבית והתאמה מושלמת לכף רגלו העדינה של הילד והפעוט החל מצעד ראשון".
לדבריו: "אנו נדאג להביא לישראל את מגוון הנעליים הרחב והעשיר שמתאים לכל סגנון וטעם. בדקנו מספר רב של מותגים מובילים על מנת להחדירם לשוק הישראלי והחלטנו להתמקד במותג של פישר פרייס, המתכתב עם עולם הילדים באופן מושלם ועם המותגים שאנו מציעים ברשת גלי  כמו:  האש פאפיס, דוקרס, לי קופר  ועוד. המותג משלב איכות ברמה גבוהה, טרנדיות ורמת מחירים סבירה ונוחה". 
רשת גלי מקבוצת בריל, מונה 74 סניפים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.  חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה רשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת , בהתאם למגמות ולטרנדים העולמיים ובהתאמה לצרכן הישראלי. החברה  מעצבת, מייצרת ומשווקת את המותג גלי ומהווה גם בית למותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר ועוד. רשת גלי, שומרת על הערכים המקוריים של נעלי גלי: איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מדור פרסומי
    קליאו 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכחתם לציין שמדובר בפרסומת נטו לנעליים ולרשת גלי. אילו לפחות היה מדובר בפרסום אמת, ניחא, אבל מנסיון אישי, גלי ממש רחוקה מהשבחים שהרעפתם פה עליהם. לגבי נעלי 'פישר פרייס', אין לי מושג.
    סגור
  • 7.
    גלי
    כהנא 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש ששם לב גלי מיצרת בישראל את מותג טימברלנד..איחוד סודי שנשמר בשקט
    סגור
  • 6.
    לגלי סחורה איכותית
    בר דעת 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    והמחירים סבירים
    סגור
  • 5.
    לא היתה לי נעל אחת שקניתי לילדים שלא התפרקה זבל של נעלי (ל"ת)
    ויקטור 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    אני אשתי והילדים לא קונים גלי יותר >>>
    עופר - חיפה 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא פעם לא פעמיים הנעליים שלהם איכות בעעע.
    סגור
  • 3.
    יש לי רעיון
    פרייס 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם תקראו לנהל על שם ד"ר פרייס אז כולם יהיו מחוייבים לקנות אותה ולהצדיע בבוקר לצאר הבריאות הדיקטטור הורוביץ' ומי שלא ילבש את הנעל ישב חודש בבידוד כי הוא מסכן את בריאות הציבור ומסכן את האחוזים של פרייס מהתמלוגים של פייזר
    סגור
  • תלמד לכתוב יא בוט עילג (ל"ת)
    מורה 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הם ידעו גם לזבל את המותג הזה. תסמכו על גלי (ל"ת)
    רועיקי 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    חולה על החנות הזו באמת שאחלה של רשת
    שבי 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מעולה ומחירים שווים לכל כיס
    סגור
  • בושה של רשת - (ל"ת)
    עופר - חיפה 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור