שיווק ופרסום

פרטנר חוגגת את השקת הקמפיין עם השף אבי ביטון

1,500 עובדי מטה חברת פרטנר חגגו בראש העין את עליית הקמפיין החדש 'פרטנר Future tv' בחגיגה יוונית אסלית עם השף אבי ביטון. הקמפיין המדובר עלה לאוויר בכיכובו של סטטיק, חצי מהצמד סטטיק ובן אל, ששר את יאסו 
מערכת ice | 
אבי ביטון יגאל גלעדי (צילום יחצ)
בקבוצה התקשורת פרטנר חוגגים היום (שני) את עליית הקמפיין החדש 'פרטנר Future tv' בחגיגה יוונית אסלית. על מיטב מטעמי המטבח היווני ובראשם ג'ירוס ומוסקה, מנצח השף אבי ביטון. על הבוזוקי וההרמות תופס אחריות מלך הטברנות, הזמר היווני איזקיס.
כ-1,500 עובדי מטה החברה בראש העין 'שברו צלחות' וחגגו באווירת הקמפיין האחרון שעלה לאוויר, בכיכובו של הפרזנטור סטטיק והשיר יאסו.
שף ביטון פגש את יגאל גלעדי, סמנכ"ל הנדסה בפרטנר וסיפר לו על תכניותיו העסקיות ביניהם פתיחת סניף חדש ברשת המעדניות "סוליקה" בהוד השרון.
 
בקמפיין המדובר פרטנר השיקה חבילת טלוויזיה חדשה ללא ממירים, הכוללת אפליקציה למכשירים חכמים במחיר של 49 שקל לחודש וחבילה יחד עם נטפליקס סטנדרט תעלה 99 שקל לחודש.
בנוסף, החברה תספק מענה מלא גם למי שאין בידו מכשיר חכם ותחל למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, ללקוחות כל החברות.
מקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון וכאלה ובהמשך אפילו דיסני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה