שיווק ופרסום
עידן חביב מביא את ההורים לקמפיין: כמה הושקע במהלך?
תמי4 משיקה קמפיין חדש לרגל חגיגות 50 שנה, בכיכובו של הפרזנטור עידן חביב והוריו שהצטלמו לראשונה לפרסומת משותפת ומשפחתית. כמה הושקע בפרסומת?
ספקית המים תמי4 משיקה קמפיין חדש לרגל חגיגות 50 שנה, בעלות של כ-2 מיליון שקל בכיכובו של הפרזנטור עידן חביב והוריו שהצטלמו לראשונה לפרסומת משותפת ומשפחתית
תמי4 (שטראוס מים) חוגגת 50 שנה של עידוד שתיית מים ומשיקה קמפיין פרסומי רחב בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו, בהיקף של כ- 2 מיליון שקל. בקמפיין, משתתפות 10 משפחות ישראליות, כולן לקוחות החברה ועידן חביב שהצטלם לראשונה ביחד עם הוריו ושיתפו רגעים אמיתיים מחיי היום יום.
עוד ב-
הקמפיין, יעלה הערב (רביעי) בטלוויזיה, בהובלת משרד הפרסום אדלר-חומסקי, חברת ההפקה טרגט מרקט והבמאי גא"י מיכאל.
טלי אליצור, מנהלת השיווק, שטראוס מים: "מים הם הבסיס לחיים של כולנו, וחלק מהותי בפעילותנו הוא לעודד אנשים לשתות יותר מים. בעזרת טכנולוגיית טיהור המים המתקדמת שלנו MAZE ,לקוחותינו נהנים ממים טעימים ואיכותיים יותר, וכשברי המים תמי4 נמצאים בכל בית שלישי בישראל, אנחנו ערים לאחריות הגדולה שבידינו ושואפים להמשיך להיות בחזית העשייה הישראלית גם ב-50 שנה הבאות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.רק בגלל עידן חביב אני צופה בפירסומת (ל"ת)רינת 05/2022/25הגב לתגובה זו0 0סגור