שיווק ופרסום

מאות אלפי שקלים: החסות החדשה של הג'ודקא הישראלית

אלופת אירופה הישראלית והמדליסטית האולימפית תמנע נלסון לוי, חתמה על הסכם חסות בהיקף של מאות אלפי שקלים לקראת אולימפיאדת פריז 2024
מערכת ice | 
תמנע נלסון לוי (צילום פייסבוק/ תמנע נלסון לוי)
חברת הסייבר Pentera הודיעה כי חתמה על הסכם עם הגו'דוקא הישראלית תמנע נלסון-לוי, ותשמש כנותנת החסות של המדליסטית האולימפית ואלופת אירופה בג'ודו לשנת 2022. החסות, בהיקף מאות אלפי שקלים, הינה לשנתיים הקרובות ותכלול גם את המשחקים האולימפיים ב-2024 בפריז בהם נלסון-לוי צפויה להתחרות. 
אמיתי רצון, מנכ"ל  Pentera מסר: "אנו גאים לאמץ ספורטאית ישראלית כמו תמנע נלסון-לוי, שמקדמת ערכים של מצוינות, נחישות, ודבקות במטרה ומהווה מודל לחיקוי לצעירות וצעירים רבים בישראל. אנו מקווים שהתמיכה בתמנע תאפשר לה להתרכז באימונים ולהתמקד ביעד הבא שלה: אולימפיאדת 2024 בפריז".
 
הספורטאית התייחסה גם היא להסכם ואמרה כי "התמיכה תאפשר לי להתרכז באימונים ובתחרויות, ולהכין את עצמי באופן הטוב ביותר לייצג את מדינת ישראל במשחקים האולימפיים הקרובים".
 
כזכור, באפריל האחרון זכתה לוי באליפות אירופה בהונגריה במשקל עד 57 ק"ג, לאחר שגברה בגמר על הצרפתייה שרה לאוני ססיק, סגנית האלופה האולימפית. בטוקיו 2020 זכתה במדליית הארד בתחרות הג'ודו הקבוצתית, לאחר שניצחה באופן משכנע באיפון את דריה מז'צקאיה, הרוסיה, בקרב האחרון במסגרת ההתמודדות על המדליה האולימפית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה