שיווק ופרסום

כוכב זגורי אימפריה ואקס האח הגדול בקמפיין של מיליונים

חברת האופנה השיקה את קמפיין קולקציית הערב היוקרתי של קיץ 2022 בהובלת הזמר והיוצר ישראל אטיאס והדיג'יי ג'וזי זירה, ואיך שרי אריסון נכנסה לתמונה?
מערכת ice | 
גוזי זירה וישראל אטיאס (צילום מאניה גרופ)
הבוקר (שני) צולם קמפיין קולקציית הערב 2022 של מותג האופנה המוביל לגברים מאניה ג'ינס. את הקמפיין מובילים השחקן, הזמר והיוצר ישראל אטיאס והד'יג'י ג'וזי זירה. עבור הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון שקלים, צולם קליפ מפתיע באווירת מסיבה בהפקתו המוזיקלית של היוצר והמפיק דניאל אריסון, בנה של אשת עסקים והפילנתרופית שרי אריסון.
רשת מאניה ג'ינס החליטה לשים דגש רב על קולקציות הערב של המותג ולהיות מובילה בתחום הלבשת הערב לגברים ולכן השנה משיקים קמפיין 360 בפריסת מדיה רחבה אשר יובילו אותו הפרזנטורים של החברה ישראל אטיאס וג'וזי זירה.
עבור הקמפיין המושקע נבנה סט ייחודי ואת הצילומים ילווה שיר שנכתב במיוחד על ידי דניאל אריסון, הבן של שרי אריסון, בהפקתו של המפיק המוזיקלי נדב אהרוני מה שמבטיח שמדובר בלהיט.
מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "ישראל אטיאס וג'וזי זירה הפכו לחלק ממשפחת  מאניה ג'ינס ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, ישראל וג'וזי מביאים עמם רקע מקצועי בעל אמירה כנה ואוטנטית, פרזנטורים אשר מוכרים בזכות בעשייתם ועומדים בהלימה עם המותג וקהל היעד שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה