שיווק ופרסום

טבע נאות בקמפיין חדש בהשקעה של כ-750 אלף שקל

מותג הנעליים והאופנה יוצא בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל שהופק על ידי חברת "פרומתאוס", ויעלה לאוויר באמצעות משרד הדיגיטל "LIME" להשקת קו הנעלה חדש
מערכת ice | 
משה מרי (צילום שלומי יוסף)
מותג נעלי הנוחות והאופנה "טבע נאות" יוצא בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל שהופק על ידי חברת "פרומתאוס" ויעלה לאוויר באמצעות משרד הדיגיטל "LIME" להשקת קו הנעלה חדש "ATENA" שנוצר בהשראת עולם האתלטיקה והיוגה ומביא אתו חווית נוחות חדשה. הקמפיין החדש מציג את היתרונות ואת הטכנולוגיה הייחודית של קולקציית הנעליים החדשה, בהשקעה של כ-750 אלף שקל.
מחברת טבע נאות נמסר: "בשנים האחרונות, מתפתחת מגמה חדשה ומהתהדק הקשר בין אופנה לספורט וניתן לראות כיצד שתי הקטגוריות משתלבות ואף 'מתערבבות' זו בזו, כאשר צרכנים רבים לובשים ונועלים פריטי אופנה ונעליים עם אלמנטים ומראה ספורטיבי תוך שימת לב ודגש על תכונות נוחות חדשות, בכל הזדמנות ולכל מקום".
 
משה מרי, מנכ"ל גלובלי: "אנו שמחים לעלות עם קמפיין גלובלי לקו החדש של "טבע נאות"– 'ATENA', המביא את המותג הוותיק והאהוב לעולמות החדשים של הנוחות הטכנולוגית. חברת "טבע נאות" ממשיכה לצמוח ולהתפתח בישראל ובעולם,  ולהציע מבחר רחב של קולקציות הנעלה מגוונות לנשים ולגברים . טבע נאות מובילה את קטגוריית נעלי הנוחות בישראל, באמצעות פיתוח מוצרים חדשים ושימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות לצד עבודת יד . קולקציית אתנה  מציגה חווית נוחות חדשה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה