כסף וצרכנות

אקזיט מנעלי נייק: זה הסכום המטורף ששולם לזוג

בזמן שהעולם מתחיל להתעניין ב-NFT, נראה שקרנם של פרטי אספנות עדיין גבוהה. חמש זוגות הנעליים שנמכרו במחיר הגבוה בעולם עברו ידיים תמורת מאות אלפי דולרים, וכולם של נייקי
מערכת ice | 
נעלי נייקי (צילום pixabay)
דירוג של השקעות נעלי הספורט היקרות ביותר מאתר קוד ההנחה DealA שפורסם ב-CNBC מצא כמה זוגות של בעיטות אייקוניות של נייקי באתר המכירה המחודשת StockX שמביאות לפרמיה של כמעט 150,000% על המחירים הקמעונאיים המקוריים שלהם.
בראש הרשימה - מאורגן לפי כמה יותר יקרות הנעליים כעת מהמחיר הקמעונאי המקורי שלהן - נמצא Nike Dunk SB Low Paris, גרסה במהדורה מוגבלת של נעלי ספורט כדורסל של נייקי שנחשפה לראשונה בשנת 2003. בערך 200 זוגות ממנה הופק אי פעם, וכל זוג כולל גזרות מאמנות של הצייר האקספרסיוניסטי המנוח ברנרד באפט.
אין שני זוגות זהים מהסדרה, והן אזלו מיד עם יציאתן לפני כמעט שני עשורים. בשנה שעברה, זוג נמכר ביותר מ-130,000 דולר בבריטניה, לפי HypeBeast.
 
נעלי הספורט נמכרו במקור עבור 60 דולר. המחיר הנמוך ביותר המבוקש DealA שנמצא המוצע על ידי משווקים ב-StockX היה 89,691 דולר. זהו החזר על השקעה של 149,385%, עבור כל מי שמתמזל מזלו להשיג אחד במחיר קמעונאי.
במקום השני, נעלי הספורט של Jordan 1 OG Bred משנת 1985, שהאתר מתאר כ"אולי הגביע הקדוש לנעלי סניקרס". הנעליים השחורות-אדומות היו חלק מקו המוצרים הראשון מהשותפות רבת העשור של מייקל ג'ורדן עם נייקי.
 

ב-StockX, DealA מצאה שהמחיר הנמוך ביותר עבור נעלי הספורט הקלאסיות - שנמכרו במקור עבור 65 דולר - היה 94,675 דולר, המייצג פרמיה של 145,554% על המחיר המקורי. כמה זוגות מהג'ורדנים המקוריים יקרים אפילו יותר: בשנת 2020, זוג נעלי ספורט לבוש במשחק, חתום על ידי ג'ורדן עצמו, נמכר ב-560,000 דולר במכירה פומבית.
הדירוג נשלט על ידי נעלי ספורט של נייקי, מה שמשקף את הקשר ההדוק של חברת Beaverton, אורגון לכדורסל. נייקי ותווית אייר ג'ורדן שלה עזרו לעורר את עליית תרבות הסניקרס עד כדי כך שהדירוג של DealA לא מציג מותג אחר עד למקום ה-34 ברשימה.
המקום הזה שייך לסניקרס ASICS Gel-Lyte III Ronnie Fieg Salmon Toe. נעלי הספורט ASICS, שהושקו בשנת 2011, היו הנעליים הראשונות שיצאו בשיתוף עם מותג בגדי הרחוב הפופולרי KITH.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה