השוק

וולס פארגו מעלים את ההמלצה לנייקי: פוטנציאל עליות משמעותי

בווילס פארגו מעריכים שמאמצי השיווק של נייקי בסין יאפשרו לה, בהינתן תחזית להקלה במגבלות התנועה, להסתער על השוק המקומי - שם היא ממוצבת טוב
ניצן כהן | 
נייקי (צילום iStock)
ווילס פארגו הפיץ היום מזכר ללקוחותיו לפיו הוא מעלה את ההמלצה לנייקי מ"משקל שוק" ל"משקל יתר". בווילס פארגו מנמקים את העלאת ההמלצה בכך שנייקי ממוצבת טוב בשוק הסיני, הצליחה לפתוח קווי שיווק והפצה וצעשה היא ערוכה הכי טוב לאולימפיאדת בייג'ין.
"אחרי פתיחת שנה לא טובה" אומרים בווילס פארגו "נוצרה הזדמנות כניסה טובה למניית נייקי. במונחי סיכוי/ סיכון אנחנו רואים פוטנציאל משמעותי במניה שממותגת היטב ונמצאת בנקודת פריצה טובה שתימשך עמוק לתוך 2023" הם כותבים.
 
בסיכומו של דבר אומרים בווילס פארגו שנייקי שסבלה בשנים האחרונות מיחסים לא טובים של חברות אמריקאיות בסין אמורה ליהנות מהשיפור שלהן. נייקי הצליחה בשנים האחרונות לייצר ערוצי הפצה שחלקם אף ישירים והיא נחשבת למותג שממוצב היטב בשוק הסיני. נייקי הצליחה להצטייד במלאים ואף פסיי ייצור שיאפשרו לה להתגבר על התנודתיות באספקת המוצרים לקראת האולימפיאדה.
מניית נייקי פתחה את השנה בירידות של קצת יותר מ-12% אולם לאר שווילס פארגו פרסמו את המייל ששלחו ללקוחות שלהם, המניה החלה לעלות ובשעה זו המניה עולה בכ-2%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה