השוק

גולדמן זאקס: אלה המניות שאתם חייבים בתיק ההשקעות שלכם

בגולדמן זאקס עדכנו את רשימת המניות שלהם שצפויים להכפיל את השווי; הרשימה כוללת מספר מניות אבל אלה 5 המניות שהאנליסטים של בנק ההשקעות חושבים שאתם חייבים בתיק שלכם
ניצן כהן |  2
וול סטריט (צילום unsplash pexels)
בנק ההשקעות גולדמן זאקס עדכן את רשימת המניות המומלצות שלו לשנת 2022. הרשימה כוללת שורה ארוכה של מניות אולם 5 מניות, טוענים האנליסטים של בנק ההשקעות, אתם חייבים להחזיק בתיק שלכם כי הן יכפילו את השווי שלהם בשנה הקרובה.
נסייג את הדברים ונגיד שמדובר בבנק השקעות שיכולה להיות לו פוזיציה ו/ או אינטרס גלוי וסמוי בחברות האלה ומדובר בהערכות ואנליזות שנסמכות על מה שיודעים כאן ועכשיו אבל בכל זאת, גולדמן זאקס הוא מבנקי ההשקעות המובילים והנחשבים בוול סטריט ולכן כדאי להקשיב לדברים של האנליסטים שלהם - אם כי, כדאי תמיד לסייג את הדברים.
 
רשימת 5 המניות של גולןדמן זאקס כוללת:
1. יצרנית הציוד הרפואי SONENDO שהונפקה לפני כחודשיים וגולדמן זאקס התחיל את הסיקור שלה לפני כחודש. החברה מייצרת ציוד רפואי שמיועד לטיפולי שורש ובגולדמן זאקס מעריככים שיש למניה פוטנציאל עליות של 240%.
2. חברת HireRight. האנליסטים של גולדמן החלו לסקר את HireRight, כשהם מאמינים שהחברה נמצאת בנקודה טובה בכל הנוגע להתאוששות שוק העבודה כשהיא צפויה להגדיל את המכירות מלקוחות קיימים ולהיכנס לשווקים נוספים בינלאומיים. האנליסט ג'ורג' טונג מעריך שהחברה תציג "צמיחה אורגנית אטרקטיבית של ההכנסות" בקצב של של 7% עד 2023 תוך שהיא תוכל לשפר את שולי הרווח שלה ככל שיוזמות האוטומציה בתחום ישתכללו.
3. חברת המידע הרפואי - Sema4 שעוסקת בתחום בריאות האישה ונמצאת לראשונה על הכוונת של בנק ההשקעות שמעריך שהחברה תייצר צמיחה של ההכנסות בקצב של 16% בשנה עד לשנת 2023.
4. סוחרת כלי הרכב הדרום קוריאנית K Car. החברה הזו סוחרת בכלי רכב משומשים באמצעות האינטרנט והיא למעשה השחקן המקוון הגדול ביותר בדרום קוריאה עם נתח שוק של 81% בסוף השנה שעברה, האנליסט של גולדמן זאקס שמסקר את המניה, אריק צ'ה מעריך שהכנסות והרווח הגולמי יצמחו בקצב של של 15% ו-17%, בהתאמה, עד 2030. בגולדמן זאקס מעריכים שפוטנציאל האפסייד של המניה הוא של 156%.
5. חברת ביצוע תשתיות הטלקום הבריטית IHS Holding. בגולדמן זאקס מציינים שהחברה שפעילה בעיקר באמריקה הלטינית, אפריקה והמזרח התיכון תוביל את המעבר של השווקים האלה לדור המתקדם של הסלולר (כאן מדבר על מעבר לדור הרביעי) בין היתר כי הפרישה שלה בשווקים המרכזיים בהם היא פועלת טובה מאוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצחיקים
    יגאל 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט שטויות
    סגור
  • 1.
    ככה מריצים מניות (ל"ת)
    שיטה ידועה 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור