כסף וצרכנות

מכירה פומבית של בגדיה של נחמה ריבלין למטרה נעלה

ביום שלישי הקרוב תיערך במושב אניעם ברמת הגולן מכירה פומבית של כ-150 פריטי לבוש מארונה של נחמה ריבלין, רעיית הנשיא לשעבר רובי ריבלין. המכירה תתקיים במטרה לאסוף כספים לעמותות שהיו קרובות ללבה של המנוחה: "אפשר לראות חיים של בן אדם דרך הארון שלו"
מערכת ice |  2
נחמה ריבלין (צילום פלאש 90/ משה שי)
שלוש שנים חלפו מאז פטירתה של נחמה ריבלין, רעיית הנשיא לשעבר ראובן רובי ריבלין.  ריבלין הלכה לעולמה וכעת ארון הבגדים שלה זוכה לתחיה מחודשת וחיים מחודשים.
ביום שלישי הקרוב תיערך במושב אניעם ברמת הגולן מכירה פומבית של כ-150 פריטי לבוש מארונה, רובם משנות ה-70 עד שנות ה-90, במתחם "קפה לשבט" - קפה חברתי של עמותת הנוער "צורימן" לקידום בני נוער. 
המחירים יתחילו ב-20 שקל עד 50 שקל לפריט, וכל ההכנסות הן תרומה לארגונים ועמותות מרמת הגולן שעוסקים בנושאים אשר היו קרובים לליבה של נחמה ריבלין: נשים, חקלאות, קיימות, נוער בסיכון.
 
בגדיה של ריבלין יועמדו למכירה בתצוגת אופנה מיוחדת בהשתתפות נשים מרמת הגולן בגילאים 70-12 ובמידות מגוונות. "אפשר לראות חיים של בן אדם דרך הארון שלו", אמרה מעצבת האופנה טלי קושניר לכתב ynet, איתי יעקב.
שלוש שנים לאחר מותה, פריטי לבוש של מי שהייתה הגברת הראשונה של ישראל יימכרו למען תרומה למטרות שהיו קרובות לליבה.
 
בנוסף לאירוע ההתרמה, יתקיים פאנל על אופנה וקיימות בהשתתפות ענת ריבלין הבת ומעצבת האופנה טלי קושניר, שסייעה בפינוי ובמיון ארונות הבגדים של ריבלין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבגדים של נחמה
    עידית 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צריך להיות פסיכי לגמרי כדי ללבוש בגדים של ....הגואל והבחילה בכיוון... אידיוטים
    סגור
  • 1.
    ברוך שפטרנו (ל"ת)
    מ 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור