שיווק ופרסום

קופה ראשית חוזרת: מי הפתיע את כוכבה בבית?

כוכבי קופה ראשית חוברים בפעם השלישית לגידי גוב בקמפיינים של בזק, הפעם בבית של כוכבה, שנאלצת להתמודד עם הבן שהשתכן בסלון והפתרונות המוזרים של טיטינסקי
מערכת ice | 
קופה ראשית ובזק (צילום אוהד רומנו)
לאחר ההצלחה של שני הקמפיינים הקודמים והזכייה של הקמפיין הראשון בקטגוריית חביב הקהל בפרס 'קקטוס הזהב', חברת בזק תעלה בקמפיין חדש, בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב, לצד כוכבי סדרת הקאלט המצליחה והאהובה של כאן 11, 'קופה ראשית', הפעם בתוספת שחקן חיזוק חדש, עידו ברטל, המשחק גם הוא בסדרה את בנה של כוכבה 'אוצר'.
בקמפיין ישתתפו: נועה קולר (שירה שטיינבוך), קרן מור (כוכבה שביט), דב נבון (אמנון טיטנסקי), דניאל סטיופין (אנטולי) וכמובן הצטרף החדש לקאסט, עידו ברטל (אוצר, בנה של כוכבה).
זהו הקמפיין השלישי שמעלה בזק עם כוכבי קופה ראשית, כאשר בקמפיין הנוכחי המסר של החברה הוא: עם אינטרנט הסיבים של בזק ניתן להנות מ- WIFI חזק בכל פינה בבית ולא רק בסלון. B-fiber של בזק הינה רשת הסיבים העוצמתית ביותר בישראל, והיחידה שמאפשרת אינטרנט חזק בכל חדר בבית.
בקמפיין, אוצר בנה של כוכבה חוזר אל בית אימו בעקבות פרידה, ומוצא עצמו מתבצר בסלון ומסרב להתפנות מהסיבה הפשוטה: 'רק שם ה-WIFI עובד מספיק טוב'. כוכבה שאינה מרוצה כלל מהסידור החדש, זועקת לעזרת חבריה מהסופר (שירה, אנטולי וטיטינסקי) שמגיעים במהירות לביתה ומנסים לשכנע את אוצר לפנות את הסלון ולעבור לכל חדר אחר שנמצא בבית. במהלך הקמפיין חברי הקאסט יעברו בין חדרי ביתה של כוכבה כשהם מנסים 'למכור' לאוצר את שאר החדרים בבית מכל מיני סיבות שונות ומשונות, כשבסוף כמיטב המסורת מגיע גידי גיב, הפרזנטור, עם הפתרון. 
 

את הקמפיין כתבו והגו יוצרי אנשי הקריאייטיב של משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' יחד עם תסריטאי הסדרה, נדב פרישמן ויניב זוהר. בנוסף את המוזיקה לקמפיין הנוכחי כתב והלחין המוזיקאי המוכשר ישי סויסה שעבד בעברו עם תמיר בר ורביד פלוטניק.
 
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק של בזק מסבירה: ''שני הקמפיינים הקודמים של בזק יחד עם חברי קופה ראשית זכו להצלחה פנומנלית, וכך צפוי גם הקמפיין הנוכחי, שנמשך באותו קו יצירתי, ומבשר שעם אינטרנט הסיבים המהיר של בזק, ניתן להנות מ-WIFI חזק בכל חדר בבית ולא רק בסלון. אנו מודים על האהבה והאהדה העצומה של הציבור לקמפיין, למותג ולמפגש הבין-דורי של הקאסט עם הפרזנטור האגדי שלנו גידי גוב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה