שיווק ופרסום

רבע מיליון שקלים וצילומים במיקונוס: זה הקמפיין שמגיע לפריים-טיים

השקעה נוספת של מותג האופנה הבינלאומי הביאה לשחרור של קמפיין שיווקי נוסף שמתמקד בהופעות פריים טיים בערוצים המובילים
מערכת ice | 
קמפיין GUESS (צילום יח"צ)
מותג האופנה הבינלאומי GUESS עולים בימים אלו בקמפיין טלוויזיה חדש לקידום קולקציית הקיץ החדשה והמדוברת של המותג, הקמפיין הטלוויזיוני שצולם במיקונוס מוערך בכרבע מיליון שקלים וזה קורה כחודשיים לאחר שעלו בקמפיין חוצות ארצי בהשקעה של מיליון שקלים.
קמפיין הטלוויזיה החדש משובץ ברצועות הפריים טיים בלבד בשני הערוצים המובילים: רשת 13 וקשת 12.
מותג הלייף סטייל האמריקאי GUESS נוסד ב-1981 ע"י האחים מרציאנו, כמותג ג'ינסים. האחים ילידי צרפת, הביאו השפעות אירופאיות לעיצוב ולקמפיינים הפרסומיים שלהם והפכו את בגד העבודה, ג'ינס קז'ואל יום יומי וכל כך אמריקאי, לפריט אופנתי נחשק. כיום GUESS הינה חברת ענק ציבורית, המאגדת Life Style אופנתי נועז עם ליין חדש וייחודי של קולקציית אקטיב עשירה ומסוגננת. הקולקציות כוללות קווי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ליין דנים רחב, ליין נעליים וליין אביזרים עצום הכולל בין השאר: תיקים, שעונים, משקפיים, תכשיטים ועוד. למותג פריסה עולמית על פני כ-100 מדינות ברחבי העולם.

 
חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG) הינה חברת בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים. כיום, GBG משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. בין מותגיה נמנים: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותגי הנעליים האמריקאיים SAM EDELMAN ו-CIRCUS ומותג נעלי האופנה/נוחות הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד. החברה מפעילה אתר סחר בכתובת: www.globalonline.co.il ומעבר לחנויות המותגים, משווקת את מוצרי המותגים במאות נקודות סיטונאיות הפזורות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה