כסף וצרכנות

נעליים חדשות? זה מותג היוקרה האמריקאי שיגיע לישראל

מותג נעלי האופנה העולמי סם אלדמן מגיע לישראל, היכן יפתח חנות ומהו טווח המחירים? כל הפרטים בפנים
מערכת ice |  1
סם אדלמן (צילום יחצ)
בשורה בעולם האופנה הישראלי: מותג ההנעלה האמריקאי היוקרתי 'SAM EDELMAN' פותח חנות ראשונה בישראל. מעצב הנעליים סם אדלמן הקים בשנת 2004 את המותג, שלו מעריצות רבות בישראל.
המותג ממשיך לבסס את נוכחותו הגלובלית ומיקומי חנויות הדגל שלו כוללים בין היתר את אזור הסוהו בניו יורק, בוורלי הילס, הונג קונג, דובאי ועוד. כעת גם נפתח סניף הדגל הראשון בישראל. העיצובים של המותג שואבים השראה מעולם הסלבריטיז ואופנת הרחוב. ביניהם דגמים מיוחדים עם צורות וצבעים לא שגרתיים, בעיקר בגזרת נעלי העקב.
 
לאחרונה הושקה קולקציית הקיץ של המותג המתאפיינת בצבעי פסטל וצבעים טבעיים, רצועות קלועות ורצועות מרופדות במראה קפלים, שילוב יוצא דופן של אבנים ופנינים המקנים לנעליים מראה מתוכשט. החנות החדשה תיפתח כחנות POP-UP בקניון TLV FASHION, ת"א בגודל של כ-90 מ"ר ובהשקעה של כחצי מיליון שקלים.

צילום יחצ
טווח המחירים הצפוי: בין 749.90 שקל ל-349.90 שקל.
 
גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בקבוצת גלובל ברדנס גלרי: "אנו נרגשים על פתיחת חנות הדגל הראשונה של SAM EDELMAN בארץ. פתיחת החנות מהווה אבן דרך נוספת בביסוס האסטרטגיה השיווקית של החברה להנגיש לצרכן הישראלי עוד מותג אופנה מוביל בנוסף ל-2 מותגי האופנה הבינלאומיים שאותם הקבוצה מייבאת: GUESS ו-DKNY. אנו נמשיך לפעול לפתיחתם של חנויות מותג נוספות במהלך השנה בקניונים המובילים בארץ"
חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG) הינה חברת בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים. כיום, GBG משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. בין מותגיה נמנים: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותגי הנעליים האמריקאיים SAM EDELMAN ו-CIRCUS ומותג נעלי האופנה/נוחות הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל רק שלא מביאים מידות
    שרון דוד 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור מישהי שקונה סם אדלמן במשלוחים מארהב כמה פעמים בשנה שמחתי לפתיחת החנות. רצתי ל tlv . אך הפלא ופלא אין בארץ מידה 11 להלן 41 שזו מידה מאוד פופולארית. לא ברורה הסיבה התמוהה הזו למה לא נותנים לקנות פה בארץ וחהנות מכל המידות. ולמה אני צריכה לנרות העל להמשיך להזמין מחול בעלות משלוח של 200 שח. חבלללל. לטיפולכם
    סגור