רכילות עסקית

לירן כוהנר-גיאור וירדן הראל באירוע השקה למותג קיל'ס

החברות הטובות לירן כוהנר גיאור וירדן הראל נפגשו הבוקר בקניון TLV FASHION בתל אביב לרגל השקת מותג הטיפוח קיל'ס. הראל, שתטוס בקרוב לקרואטיה לצילומי פרק "הכי בעולם", אמרה בהשקה: "נראה לי טבעי לשתף תמונות לא מרוטשות. רוב העוקבים שלי חושבים כמוני"
מערכת ice | 
לירן כוהנר וירדן הראל (צילום אסף לב)

שגרירת מותג הטיפוח קיל'ס לירן כוהנר-גיאור וחברתה הטובה ירדן הראל, מנחת הטלוויזיה ויזמית בתחום הלייף סטייל,  נפגשו הבוקר (רביעי) באירוע חגיגי בחנות הדגל של המותג בקניון TLV FASHION בתל אביב.

המפגש התקיים לרגל השקת המוצרים החדשים של המותג הניו-יורקי Kiehl's (קיל'ס). לירן וירדן מגדירות את עצמן "פריקיות" של המותג קיל'ס ומוצרי הטיפוח של המותג מככבים אצלן בקבוע, בשגרת הטיפוח היומיומית.
 


 
הראל, החובקת בן זוג בשם מתן כהן, סיפרה לכוהנר-גיאור ויובל כספית שבימים אלה היא סיימה לצלם את התוכנית "התחלות חדשות" המתרכזת בשינויים ובהתחלות חדשות בכל תחומי החיים ,ועתידה לעלות בתחילת חודש יולי בערוץ 24.



צילום: אסף לב


עוד אמרה הטאלנטית כי היא צפויה להמריא מיד בתום ההשקה לקרואטיה, למטרת צילומי פרק חדש של התוכנית "הכי בעולם" שתעלה בקרוב רשת 13. התגובות האוהדות ברשתות בעקבות פרסום תמונותיה הלא מרוטשות זכו להתייחסותה והיא אמרה: "נראה לי טבעי לשתף תמונות לא מרוטשות, אני שמחה לראות ולדעת שבעידן שלנו כשכולם מקדשים את אידאל היופי והשלמות, רוב העוקבים שלי חושבים כמוני".
 


הראל ציינה גם כי הוריה חוגגים 50 שנות נשואים והם הזמינו את כל המשפחה לחופשה מפנקת בחו"ל. כוהנר-גיאור, מצדה, סיפרה להראל כי היא סגרה חופשת קיץ עם החברות לדובאי והתייעצה איתה האם, בעקבות המצב, לבטל את החופשה שתכננה עם המשפחה לטורקיה או להמתין בעקבות ההתראות החמות.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה