שיווק ופרסום

מפעל הפיס בדרך לחרם קיצוני? "אמשיך לקרוא לבטל מנויים"

הצל ממשיך במלחמה נגד הגוף שאחראי להגרלות: " לא משנה אם תמחקו תגובות ברשתות . לא משנה אם תסגרו את האתר כדי למנוע עזיבה המונית. לא משנה אם לא תענו לטלפונים כדי שלא יבטלו מנוים. אם לא תצהירו שהכסף של האזרחים לא ילך לתומכי טרור, אני אמשיך לקרוא לבטל לכם מנוים... לא נשתוק"
מערכת ice | 
מפעל הפיס (צילום Istock, יחצ)
לאחר ההתגברות של חרם המנויים על מפעל הפיס, בעקבות המחאה שהצית הצל, יואב אליאסי, האחרון ממשיך להלחם בגוף שאמור לכאורה לממן הופעה של תאמר נאפר, הראפר שמגדיר עצמו פלסטיני.
הצל כתב: "מפעל הפייס, לא משנה אם תמחקו תגובות ברשתות . לא משנה אם תסגרו את האתר כדי למנוע עזיבה המונית. לא משנה אם לא תענו לטלפונים כדי שלא יבטלו מנוים. אם לא תצהירו שהכסף של האזרחים לא ילך לתומכי טרור, אני אמשיך לקרוא לבטל לכם מנוים... לא נשתוק".
 
כזכור, הצל טען אמש: "בינתיים אלפי ביטולים ביום אחד. והם יעברו את כל זה ולא יצהירו שהם לא יתמכו בפעילות נגד ישראל צה"ל ובתומכי טרור מכספי האזרחים. בושה! תעלו תמונה עם הכרטיסי מנוי שלכם גזורים לסטורי ותייגו אותי עד שהם יצהירו להפסיק לממן תמיכה בטרור.
 
במקביל, הצל המשיך לתקוף: "חרדי מקבל גרזן לראש ממחבל בבני ברק המחבל נמלט החרדי מאושפז במצב קשה שהוא מורדם ומונשם והכל רגיל כלום לא קרה, אם זה היה בתל אביב זה גם היה עובר בכזאת דממה ? תתפללו בבקשה לרפואתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה