שיווק ופרסום

ניר וגלי בקמפיין חדש - הטונה הטבעונית של לנדוור

מותג הטונה הטבעונית VUNA תיכלל בתפריט בכל מסעדות הרשת, ותתפרסם בקמפיין דיגיטל חדש של צמד היוצרים והמאיירים המצליחים. זהו מהלך ראשון מסוגו של השקת מוצר דרך רשת מסעדות גדולה
מערכת ice | 
כריך טבעוני לנדוור (צילום נועם פירסמן)
רשת המסעדות לנדוור, יצאה בקמפיין דיגיטל חדש הממשיך את השקת הטונה הטבעונית "VUNA" בכלל סניפי הרשת. זהו מהלך ראשון מסוגו של השקת מוצר דרך רשת מסעדות גדולה. הקמפיין עלה בנכסים הדיגיטליים של רשת לנדוור כגון: פייסבוק ויוטיוב. על הקריאטיב אמונים היוצרים והמאיירים ניר וגלי. זהו מהלך גדול שכלל הכנסת מנות חדשות לתפריט המסעדות ומהלך דיגיטלי ושיווקי התוכנן והופק ע״י מחלקת השיווק של הרשת שעבדו על הקמפיין בחודשים האחרונים. לנדוור הינה הרשת היחידה בשוק שמגישה כיום את ה-VUNA.
 
עם השינוי הקולינרי שרשת לנדוור עוברת בשנתיים האחרונות ע"י השפית יהלומה לוי, הוחלט להרחיב את התפריט הטבעוני עם הכנסת "VUNA" הטונה הטבעונית לכ-68 סניפים של הרשת. בהמשך להכנסת המוצר לתפריט, החליטו בחברה לצאת בקמפיין חדשני והומוריסטי לכל הפלטפורמות הדיגיטליות שממחיש בצורה הטובה ביותר את המהלך.
רשת 'לנדוור' נוסדה בתל אביב בשנת 2004 ומונה 65 סניפים בפריסה ארצית. בשנת 2020 החלה הרשת במהלך קולינרי בהובלתה של השפית יהלומה לוי כמנהלת הקולינרית של הרשת, 'רשת לנדוור' שמה דגש מיוחד על איכות המנות, עושה שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ומקפידה על טריות, עדכנות ורעננות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה