שיווק ופרסום

קוקה קולה משיקה טעם חדש: "עולם החלומות"

קוקה-קולה השיקה טעם חדש תחת המיתוג "עולם החלומות", זאת כחלק מסדרה חדשה של טעמים "דיגטליים חדשים" - המוצר כולל ברקוד המאפשר גישה לעולם דיגיטלי של החברה
מערכת ice | 
קוקה קולה (צילום pixabay)

קוקה-קולה החלה לשווק בארה"ב "טעם חדש" תחת המיתוג 'עולם החלומות' (Dreamworld). "רצינו ליצור משקה בהשראת חלומות שהיה מוכר כקוקה קולה אבל עם רמזים נוספים שמביאים לחיים את שובבותם ובהירותם של החלומות", אמר דובר החברה בהודעה על המוצר. "והוספנו קורטוב של טעמים תוססים לטעם הקוקה-קולה הנהדר שלנו".

הטעם החדש, הוא המשקה הרביעי שהוציאה Coca-Cola Creations - פלטפורמת החדשנות של החברה המתמקדת בהשקת מוצרים מוגבלים בזמן המשלבים רכיב דיגיטלי. זאת כאשר המכירות של משקאות מוגזים רגילים הולכים ופוחתים בכל חברות המשקאות הקלים, ומחייבים את החברה להיות יצירתית.
 



מוצרים כמו "Dreamworld", שמפרסמים קונספט ולא טעם, הם דרך לעורר שיחה סביב קוקה קולה. לפני המוצר האחרון, השיקו בקוקה-קולה את Starlight (בטעם חלל) ואת Byte (בטעם פיקסל). לפריט השלישי, שהושק מוקדם יותר הקיץ, היה טעם מסורתי יותר של תות ואבטיח. הוא פותח בשיתוף פעולה עם, דיג'יי מרשמלו, מועמד לגראמי ומפיק מוזיקלי ידוע, הפעם הראשונה שחברת המשקאות יצרה משקה עם אמן.

 
כל טעם של Coca-Cola Creations מושק יחד עם חוויה מקוונת מיוחדת, ו-Dreamworld אינו יוצא דופן. פחיות ובקבוקים של המוצר החדש מגיעים עם ברקודים המספקים גישה ל"חוויה מוזיקלית" וירטואלית במציאות מוגברת, שבה אנשים יכולים להאזין למוזיקה ולשחק משחקים.  לקוחות יכולים גם לקבל תלבושות דיגיטליות בהשראת עולם החלומות עבור האווטרים שלהם בעולם הדיגטלי באינטרנט.

מי שרוצה לנסות את Dreamworld יכולים לקנות אותו בארצות הברית ובקנדה החל מה-15 באוגוסט, לזמן מוגבל. המוצר יהיה זמין בגרסתו הרגילה וללא סוכר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה