שיווק ופרסום

מארינה מקסימיליאן בקמפיין חדש: זה הסכום שהושקע במהלך

מותג הפטריות מרינה בקמפיין שלמשרד הפרסום ראובני פרידן וארלו דיגיטל. המהלך, בהובלת הפרזנטורית מרינה מקסימיליאן בלומין, תחת המסר "מרינה מלכת הפטריות"
מערכת ice |  2
מרינה מקסימיליאן בלומין בקמפיין מרינה (צילום שי פרנקו)
בימים הקרובים יעלה לאוויר קמפיין רחב היקף בתקציב של 3,000,000 שקלים, המשיק את השפה החדשה של המותג מרינה. המהלך השיווקי כולל השקה של לוגו, סיסמה ועיצוב חדש למותג הפטריות המוביל בישראל. את התהליך האסטרטגי והמיתוג מחדש הוביל סטודיו ברוך נאה, ואת הקמפיין התקשורתי יצר משרד הפרסום ראובני פרידן, המתמחה בפרסום מותגי מזון.
חברת מרינה היא חלוצת ענף הפטריות, ופועלת למעלה מ-35 שנה בגידול ושיווק פטריות ומוצרים מבוססי פטריות, לצד מגוון גדול של ירקות ירוקים המשווקים תחת המותג. מיום הקמת החברה עומד בראשה רמו בן שושן, לצד שותפיו - קרן גרין לנטרן של ריצ'י האנטר וקרן דיסקונט קפיטל בהובלת הילה חימי.
להובלת הקמפיין התקשורתי נבחרה הזמרת והיוצרת מארינה מקסמיליאן בלומין, ששמחה לגלות בסרטון שיש מותג על שמה. הקמפיין, שעולה בטלויזיה ובמגוון רחב של כלי דיגיטל, מציג מגוון אפשרויות לשדרוג של מנות עם שילוב של פטריות מרינה.
 
רוני סופר, סמנכ"ל שיווק מרינה: "פטריות הן עולם מופלא של טעמים ובריאות המתאים לשילוב בכל ארוחה. אנו מאמינים שמהלך המיתוג החדש, והחיבור עם מארינה מקסמיליאן-בלומין, יפתחו ערוצי חשיבה לשילוב הפטריות הנפלאות בכל מנה ובכל ארוחה. אנחנו במרינה שואפים להכיר לקהל הישראלי מגוון שימושים וטעמים חדשים".
 

שירי הייסר, משנה למנכ"ל ראובני פרידן: "לא בכל יום מתמזל מזלנו לפרסם את פלא הבריאה… פטריות מרינה הן תוספת נהדרת לסלט, לאומלט ולפורטפוליו מותגי המזון הטובים בישראל אשר מטופלים בראובני פרידן וארלו דיגיטל. תודה לקרן גרין לנטרן, רמו ומשפחת מרינה על הבחירה ועל הפטריה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לאן ??.
    הרבנית קוקה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן הולך הכסף ??, לא להאמין שלושה מליון שקל, לא אמיתי.
    סגור
  • 1.
    חבל מאוד שאין אזכור של סטודיו ברוך נאה שעשה את המיתוג
    דן 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור אתר חדשותי רציני הייתי מצפה לתחקיר מעמיק יותר
    סגור