שיווק ופרסום

מותג פיוז-טי קורא לצרכנים: בואו להיות המשפיענים הבאים

מותג המשקאות הקלים, פיוז-טי, משיק היום קמפיין דיגיטלי חדש וראשון מסוגו. הקמפיין קורא לצרכנים של המותג להגיע לאודישנים כדי לקחת חלק בהזדמנות להיות חלק מנבחרת המשפיענים של פיוז-טי
מערכת ice | 
קמפיין פיוזטי (צילום פיוזטי)
מותג המשקאות הקלים פיוז-טי משיק היום את הקמפיין החדש שלו, במסגרתו הוא קורא לצרכנים לקחת חלק בנבחרת המשפיענים החדשה שמטרתה לתת במה לגולשים בבית.
 

את הקמפיין הזה, ראשון מסוגו, מקדמים השחקנים גל זייד והילה סעדה, יחד עם כוכבי הרשת עומרי בן נתן, מור סילבר, גל זהבי והתאומות נוי והדר.
הקמפיין החדש צולם בסגנון מוקומנטרי ובמסגרתו מוזמנים כוכבי הרשת לאודישן אצל זייד וסעדה על מנת להוביל קמפיין חדש של המותג. לאחר שנכשלו להרשים את המלהקים, אלה האחרונים קורים לצרכנים להגיע לאודישנים בעצמה, שיופקו בשיתוף של mako וכך יוכלו לקחת חלק בנבחרת החדשה של המותג. 
רועי מדלי, מנהל הקריאייטיב ומחלקת התוכן של CBC, מסר: "אנחנו במהלך השנה משקיעים המון משאבים לטובת פעילויות עם משפיענים ויוצרי תוכן ודווקא מהמקום המודע הזה, ישבנו לכתוב את התסריט למהלך של אייג'נט זירו – יש כאן שילוב של הומור עצמי עם קאסט מאוד מחויב של שחקני-על וכוכבי רשת ששלמים עם מקומם וזה הכיף בתהליך שכזה – כשמעל הכל, אנחנו מביאים לקדמת הבמה את הצרכנים שלנו, את הגולשים מהבית, שמוזמנים להגיע ליום אודישנים בעצמם ולנסות להיכנס לנבחרת ה-FuzeTeam של המותג."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה