שיווק ופרסום

שוקולד פרה זוכה למחמאות: מי בירכה על ה'החלמה' מהסלמונלה?

השוקולד של שטראוס חזר למדפי הסופרמרקטים לאחר היעדרות עקב פרשת הריקול. המתחרה מילקה, קיבלה את זה באהבה. זה הקמפיין שעלה היום
מערכת ice |  9
קמפיין מילקה (צילום יח"צ)
יצרנית שוקולד מילקה, חברת מונדליז, העלתה אמש שלט חוצות מיוחד, ובו הפרה הסגולה של מילקה מביעה את געגועיה לפרה האדומה, השוכנת בימים כתיקונם על המדפים ברשתות השיווק לצד הפרה הסגולה של מילקה.
לאחר היעדרות ממושכת של הפרה של קבוצת שטראוס ולקראת חזרתה למדפים, כפי שפורסם לאחרונה, בחרו במונדליז לברך את היצרנית המקומית על חזרתה לשוק השוקולד במהלך מפרגן. מותג מילקה גם תייג את הפרה של שטראוס בפוסט בעמוד הפייסבוק, עם המילים "התגעגעתי מתוקה".

צילום יח"צ
״הלוואי שרונאלדו ומסי היו יודעים לפרגן זה לזה כמו מילקה לשוקולד פרה״, נמסר ממשרד הפרסום ברוקנר יער לוי שיזם את המהלך הקולגיאלי, האקטואלי ומעורר החיוך.

נזכיר כי מוקדם יותר השבוע פרסמה שטראוס את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2022 ומהם עולה גם השפעת הריקול. החברה רושמת ברבעון עליה של כ-7% בהכנסות ואלו הסתכמו לסך של כ- 2.5 מיליארד ש"ח. בתשעת החודשים הראשונים של 2022 הסתכמו ההכנסות בכ-7 מיליארד ש"ח - עליה של כ-7.6%. הצמיחה נובעת בעיקר מעלייה במכירות של פעילות חברת הקפה בברזיל ובמזרח באירופה וכן מהמשך צמיחה של חברת המים אך קוזזה בירידה במכירות של חטיבת הממתקים בישראל וחברת סברה שפעלו באופן חלקי בחודשים האחרונים.
השלכות אירוע הריקול ותוכנית ההתאמות בסברה, כמו גם עליית מחירי חומרי הגלם ובראשם החלב הגולמי, הקפה הירוק מחירי האריזות ועלויות השינוע שחקו בכ- 9.9% את הרווחיות הגולמית של החברה שהסתכמה ברבעון בכ-746 מיליון ש"ח (שיעור רווחיות גולמית של כ- 30%). הרווח התפעולי ברבעון נשחק אף הוא בשל סיבות אלו והסתכם בכ- 111 מיליון ש"ח- ירידה של כ- 63.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח לבעלי המניות ברבעון הסתכם בכ-35 מיליון ש"ח - ירידה של כ- 82.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מעורר השראה
    עינב דור 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפתיע בהתחלה שזו מילקה ולא פרה של עלית אבל ברגע שמבינים שהם מפרגנים על החזרה לחנויות זה יוצא דופן ומעורר השראה כן ירבו
    סגור
  • 8.
    במדינה שלנו זה שוק מתוכנן לא סתם המחיר של המילקה לא ירד (ל"ת)
    וחבל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ברור גם ככה פה הכל קרטל (ל"ת)
    וכל אחד יודע את מקומ 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אנחנו לא התגעגענו, שייחנקו עם הפרה שלהם
    שי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסתדרנו מצויין גם בלעדיה
    סגור
  • 5.
    הפרות מתגעגעות לעגלים שלהן בעיקר... (ל"ת)
    איילת ברגר 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    פרסום חכם
    בני 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה גאוניות בפירסום
    סגור
  • 3.
    איזו תמימות, ברור שזאת עקיצה נסתרת של פרסומאי חכם (ל"ת)
    עמוס 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סוף סוף קצת פרגון במדינה הזו. מקסים! (ל"ת)
    שירלי 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    ענק!!!
    יאיר 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    2 חברות ששיחקו אותה
    סגור