שיווק ופרסום

פרטנר משיקים את קמפיין חדש: זה האורח המפתיע שהצטרף

הקמפיין החדש יעסוק בפריסת הסיבים החדשה של פרטנר ובחבילת האינטרנט פייבר של החברה. אילן פלד הצטרף וישחק לצד סטטיק
מערכת ice | 
אילן פלד וסטטיק (צילום מיכה לובטון)
קבוצת התקשורת פרטנר השיקה אמש (שלישי) קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק, אליו מתלווה אורח מפתיע - הלוא הוא השחקן והיוצר אילן פלד. הקמפיין החדש מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה, שמשיקה חבילות אינטרנט פייבר חדשות. בדו"ח האחרון לרבעון השלישי של 2022 דיווחה פרטנר על 929 אלף בתים נגישים לסיבים ו-277 אלף מנויים, לטענתם מדובר המספר הגבוה בשוק.
 
את הקמפיין, אותו ביים שחר סגל, מלווה מנגינת השיר "דובשנייה" של האמנים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז. סטטיק ופלד, יחד עם משרד הפרסום מקאן, הם אלה שכתבו את המילים החדשות לשיר, שהופק על ידי המפיק המוזיקאלי ג'ורדי. 

הקמפיין יוצא בהמשך להודעה של פרטנר לפני כחודש, על כך שחתמה עם בזק על הסכם לרכישת זכות שימוש ב-120 אלף קווי תשתית סיבים אופטיים. לטענת פרטנר, ההסכם צפוי להפוך את החברה לספקית שירותי הסיבים עם הפריסה הרחבה בישראל.
 
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: "אנו משיקים היום הצעת ערך אטרקטיבית בעולם הסיבים ומזמינים את הלקוחות להצטרף לתשתית הפייבר הגדולה בישראל. אנו מגיעים למירב משקי הבית במדינה וכל לקוח שיבחר בנו ייהנה מאינטרנט סיבים עצמתי ומהיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה