שיווק ופרסום

שימי תבורי מראה לאלי פיניש איך עושים את זה | פרסומת השבוע

אלי פיניש אומנם עבר שבוע קשה עם השריפה בביתו, אך יכול לשאוב מעט עידוד מכך שהפרסומת בכיכובו ושיתוף הפעולה עם שימי תבורי האגדי זכה בתואר פרסומת השבוע של ice
מערכת ice | 
אלי פיניש ושימי תבורי (צילום יח"צ דינמיקה)
כוכב ארץ נהדרת אלי פיניש עלה השבוע לכותרות בנסיבות קצת פחות משמחות לאחר השריפה בביתו, אך למרות זאת, יוכל לשאוב קצת עידוד ונחת לאחר שהפרסומת בכיכובו ביחד עם שימי תבורי לדינמיקה, בהפקת משרד הפרסום WE, זכתה בתואר פרסומת השבוע של ice.
דבר המשרד 
מנכ״ל המשרד קובי אמזלג: ״בעולם שבו אפל וסמסונג הם מותגי על, המשימה שלנו היא להשאיר את דינמיקה בקדמת הבמה בתור רשת המובייל מספר 1 בישראל והכתובת הראשונה לרכישת טלפונים ניידים ואביזרים. הקמפיין הנוכחי ממשיך את השפה שהתחלנו בה השנה, מבסס את אלי פיניש בתור הפרזנטור של הרשת עם הגישה הכל כך פינישית וייחודית שלו. פיניש הפעם מקבל תגבור מצד לא אחר מאשר שימי תבורי האגדי. הוספנו קצת יובל המבולבל, מנה נדיבה של חילבה וקיבלנו אחלה סרט".
פיצוח הקמפיין
חזרנו לצוות הכתיבה המקורי בשיתוף פיניש ואסף שלמון מארץ נהדרת, תחת ניצוחו של מוטי בן בכר סמנכ״ל הקריאייטיב שלנו, ויצרנו סדרה של סרטים קורעים שזאת רק הסנונית הראשונה שלהם. הפעם בחרנו לעבוד עם ירון שילון שמכיר ועובד עם פיניש כבר 20 שנה, וידע להוציא ממנו את המקסימום.
 
סיפור מבניית הקמפיין
אין ספק שהיציאה המדוברת של הקמפיין היא הופעת האורח של שימי תבורי, אחד החיקויים האהובים של פיניש. הפגישה של השניים על הסט הייתה קורעת מצחוק, לא בכל יום רואים חקיין שפוגש את מושא החיקוי שלו. באותו יום פגשנו גם את יובל המבולבל על הסט שבא לצפות בחיקוי שלו ויחד עם פיניש קיבלנו מחרוזת משירי יובל בשני קולות. כמה צחוקים עוד אפשר לבקש?!
האתגר הכי גדול בפרוייקט?
האתגר הגדול היה לצלם שישה (!) סרטים ביום צילום אחד ולהספיק להביא את פיניש להופעה עם מריאנו באשדוד. פיניש התותח ירה פאנצ׳ים כמו מקצוען והצלחנו לסיים הכל לפני הזמן ואפילו לסדר לו שעת נמנום לפני העלייה על הבמה בערב.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
השקה חגיגית? שקשוקה בגיגית!

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הצוות המהודק שכבר מכיר את השפה ותקתק הכל מהתסריט ועד העלייה לשידור.
קרדיטים
קופי: אסף שלמון, אלי פיניש, מוטי בן בכר
עיצוב: ואדים צ׳רביץ
ניהול לקוח: דודי חורי
סושיאל: אור סיני
הפקה: גרין
במאי: ירון שילון
סטילס: מיכה לובטון
סמנכ״ל קריאייטיב: מוטי בן בכר
מנכ״ל: קובי אמזלג
לקוח המובייל מספר 1 בישראל: עומר הראל, מני דנה, אלי אדדי
תודה גם ליובל המבולבל שזרם עם החיקוי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה