שיווק ופרסום
תרומה לקהילה: מי עדן ו"פתחון לב" מתגייסות למען הקהילה
מי עדן וארגון "פתחון לב" מתגייסים למען משפחות נזקקות. במסגרת המהלך מי עדן תייצר בקבוקים בגודל ליטר עם תווית שעליה רשום LOVE. הבקבוק יעלה חמישה שקלים וכל ההכנסות מהמכירות יועברו למשפחות "פתחון לב"
זו השנה השביעית שמי עדן פותחת את הלב, בשיתוף ארגון "פתחון לב", שמסייעת לאלפי משפחות נזקקות ומפיקה בקבוקים במהדורה מיוחדת מלאה באהבה, כדי לעזור להוציא עוד משפחות ממעגל העוני ולזַכות אנשים בארוחות חג מפנקות.
מי עדן יצרה השנה כ-120,000 בקבוקים במהדורה מיוחדת שנושאים בגדול את המילה LOVE. המסר המרכזי של תווית הבקבוקים הוא - "הכוח לשנות". החל מהחודש ועד ה-31.5 יימכרו הבקבוקים המיוחדים בגודל ליטר למען משפחות "פתחון לב", בכל רשתות קבוצת ביתן לרבות מגה בעיר, יינות ביתן, שוק מהדרין ועוד. עלות כל בקבוק חמישה שקלים וכל ההכנסות מהמכירה יועברו למשפחות "פתחון לב".
אלון אלפרוביץ', מנכ"ל קבוצת מי עדן, מסר: "קבוצת מי עדן נרגשת לקחת חלק זו השנה השביעית ברציפות בשיתוף פעולה עם עמותת "פתחון לב". מטרה חשובה זו היא נר לרגלי חברת מי עדן שפועלת תחת חזון מוסרי וציבורי של עזרה לזולת ונזקקים".
עוד ב-
אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב", מסר: "מדי שנה לקראת החג, אנו נערכים ב"פתחון לב" בכוחות מתוגברים בכדי לדאוג שלא יישאר אף אחד מאחור, והשנה המשימה שלנו מאתגרת אף יותר מתמיד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



