שיווק ופרסום

סודהסטרים ומיכאל אלוני בקמפיין תוסס במיוחד | פרסומת השבוע

חברת סודהסטרים והפרזנטור מיכאל אלוני עלו בקמפיין חדש עם משרד הפרסום מקאן בדרך לזכייה יוקרתית בתואר פרסומת השבוע של ice
מערכת ice | 
מיכאל אלוני (צילום מיכה לובטון)
כאשר המצב הביטחוני מתוח גם מצפון וגם מדרום והטירוף סביב 'מה לעשות בחג עם הילדים' רק מוסיף ללחץ הגדול, זה הזמן לקחת פסק זמן, להישען לאחור, ללגום סודה צוננת ולהירגע, כאשר בדיוק לזה מכוונים בפרסומת החדשה של משרד הפרסום מקאן לסודהסטרים בכיכובו של השחקן מיכאל אלוני תחת הסלוגן 'סודהסטרים, זו לא עוד סודה, זו הסודה שלכם', כל זאת בדרך לזכייה תוססת במיוחד בתואר פרסומת השבוע של ice.
דבר המשרד 
סודהסטרים יוצאת בקמפיין מקומי ולראשונה עם פרזנטור ישראלי, מיכאל אלוני, שמספר לצופים בבית שאם הם לא מכינים את הסודה שלהם כמו שהם אוהבים, אז כנראה שאין להם סודהסטרים.
 
הבחירה במיכאל אלוני נעשתה בשל היותו מזוהה עם ערכי המותג. מיכאל הוא דמות חיובית ואהובה, המייצגת בינלאומיות. בנוסף, הוא חובב אמיתי של סודהסטרים. עלינו עם שני סרטים, שבכל אחד מהם מיכאל מספר על חוויית השימוש בסודהסטרים מזוויות שונות. שני הסרטים חדים, צלולים ונקיים מרעש וצלצולים, ממש כמו כוס סודהסטרים צוננת לברייק. 
סיפור מבניית הקמפיין
לא נעים לנו להודות אבל…מספר לא מבוטל של שעות הושקע, ובכן…בבחירת הכוסות.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
מצד אחד, האתגר הגדול בפרויקט היה להסביר לצופים למה סודהסטרים זו לא עוד סודה, זו הסודה שלכם. מצד שני, עם מיכאל אלוני האתגר הפך להרבה יותר פשוט.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
מה אתה כל כך מתרגש מסודה? כולה מים עם פאסון. (נתפס בישיבת ההפקה ונשאר איתנו עד לרגע זה)
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיוך של מיכאל כשהוא שתה סודהסטרים בכל אחד מעשרות הטייקים.

קרדיטים
מנכ"ל סודהסטרים ישראל: שלומי בכור
סמנכ"לית שיווק סודהסטרים ישראל: איריס יפרח
מנהלת מותג סודהסטרים ישראל: מיכל דוד
משרד פרסום: מקאן
סמנכ"ל קריאייטיב: רן אלון
מנהל לקוחות: עמית הוכדורף
מנהלת פרסום: יערה פז
חברת הפקה: JIMINY CREATIVE
במאי: אוהב פלנץ
יח"צ סודהסטרים: שרף תקשורת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה