שיווק ופרסום

כבר לא "השמפניה של הטבע": מי עדן מאמצת סלוגן חדש

מותג המים מי עדן יוצא בקמפיין חדש עם מקאן ומשיק סלוגן חדש. צפו
מערכת ice | 
פרסומת מי עדן (צילום יח"צ)
הסלוגן האייקוני של מי עדן, "השמפניה של הטבע", כבר מזמן ירד מהבקבוקים, וכעת יורד גם מי שהחליף אותו: "העוצמה שבמים". מותג המים המינרליים מכריז על סלוגן חדש עם קמפיין חדש: "יש טעם למים".
הפרסומת החדשה שעלתה לטלוויזיה ולדיגיטל נוצרה עם משרד הפרסום מקאן ומככב בה עודד ליאופולד. 
אלון אלפרוביץ, מנכ"ל מי עדן: "בשפה התקשורתית החדשה אנו באים לנפץ סטיגמה של שנים שטוענת שאין טעם למים, כשאנחנו אומרים יש טעם למים והמים של מי עדן הכי טעימים! מים שמונפקים שברמת הגולן, אשר עוברים בין אבני הבזלת וסופחים את המינרלים החשובים לגופנו וכל זאת ללא התערבות מגע יד אדם. בשפה התקשורתית הקודמת היה חשוב לנו לחזק בתודעה הישראלית את העוצמה שבמים המינרלים אשר שמה דגש על החיבור בין הטבע למים שלנו ובקמפיין זה אנו עוזרים לצרכנים להבין איך החיבור הזה יוצר להם מוצר יותר טוב- ובפרט יותר טעים. חשוב לנו בשפה התקשורתית החדשה לשים על המפה את נושא הטעם ולייצר בידול בין מים מינרלים לאלו שאינם. בקמפיין, לצד כל ההומור, המסר של הטעם מחלחל ואין לי ספק שכל מי שינסה להשוות טעמים יגלה - שיש טעם למים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה