שיווק ופרסום

בעלות 3 מיליון שקל: הקמפיין החדש של ציון ברוך

ציון ברוך בקמפיין פרסומי חדש למחלבת יטבתה בעלות של כ-3 מיליון שקלים. הקמפיין שנקרא MOOSH יעלה בשלוש פרסומות לטלוויזיה ו-4 סרטי דיגיטל
מערכת ice | 
ציון ברוך (צילום ליאור נורדמן)
מחלבת יטבתה עולה בקמפיין חדש בכיכובו של ציון ברוך לרגל השקת MOOSH הכולל שלוש פרסומות לטלוויזיה ו-4 סרטי דיגיטל. ברוך הוא חלק מנבחרת הפרזנטורים של המותג, שכולם פרט אליו, הם חברי קיבוץ יטבתה. הקמפיין בעלות של כ-3 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, שילוט חוצות וברשתות החברתיות. 
במסגרת הפרסומות ברוך מציע רעיון מהפכני למוצר חדש - שייק פירות וחברי הקיבוץ מראי לו מי חשב על כך קודם. לגבי הרעיון המהפכני שלו לשוקו - הם כבר נותרים חסרי מילים. בסרטי הדיגיטל, מופיע ברוך כשהוא בדוכן הפירות, לבוש בחליפה. ברוך חותך בצורה הזויה, מסובכת ומשעשעת את הפירות בהתאם לטעמים של המשקאות החדשים. לאחר מכן עוברים לעזרי, חבר הקיבוץ, שלפניו 3 המשקאות החדשים, והוא פשוט מסמן עליהם עם הידיים. 

קרין לקסר, מנהלת השיווק של יטבתה, מסרה: "אנו שמחים ונרגשים להשיק את MOOSH שייק הפירות הקר הראשון של יטבתה. המוצר הקיצי והטעים מכיל 35% פרי ומוגש בפורמט אריזה מגניב וחדשני. הפרסומות עם ציון, הדרך שאנחנו הולכים איתו, וגם המוצר עצמו תואמים לסגנון ולצורת ההגשה של יטבתה שמשלבת טעם ואיכות עם קריצות הומור". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה