שיווק ופרסום

עדי הימלבלוי מתחדשת: היכן תוכלו להשיג את המיטה שעוצבה עבורה?

חברת הולנדיה מודיעה על שיתוף פעולה חדש וראשון מסוגו עם המעצבת איילת שבו. במסגרת זו, שבו עיצבה מיטה של החברה בעיצוב אישי וייחודי עבור השחקנית והדוגמנית עדי הימלבלוי
מערכת ice | 
הולנדיה ועדי הימלבלוי (צילום אור גפן)
חברת הולנדיה מודיעה היום (שלישי) על שיתוף פעולה חדש וראשון מסוגו עם המעצבת איילת שבו. במסגרת זו, שבו עיצבה מיטה של החברה בעיצוב אישי וייחודי עבור השחקנית והדוגמנית עדי הימלבלוי.
המיטה שעוצבה היא בגודל של 200X200 ס"מ והותקנו בה המערכות המתכווננות של החברה, לצד אלמנטים עיצוביים ייחודים. ראש המיטב גולש מעבר לרוחב המיטה ועשוי מיחידות ריפוד עצמאיות בצורה ורטיקלית. החיבור ביניהן נעשה באמצעות פס פליז. המיטה נתפרה מבדים קטיפתיים שמעניקים תחושה נעימה למגע. רגלי המיטה עשויים מעץ עם חריטות ושילוב פליז שמתכתב עם ראש המיטה, ואלו שולבו עמוק כך שיהיו בלתי נראים.
העיצוב החדשני זכה לתגובות נלהבות מצד הלקוחות, ולכן הדגם ישולב בקולקציית המיטות תחת השם SHABO. המיטה תהיה זמינה בסניפים ומחירה ההתחלתי יעמוד על 37,000 שקל.
המעצבת איילת שבו מסרה: "זה כבוד גדול עבורי שהולנדיה הסכימה להגשים לי חלום ולעצב מיטה בעיצוב אישי שלי עבור הלקוחה שלי. היה לי חזון ליצור מיטה שתספק את החוויה המושלמת ביותר מבחינה עיצובית לחדר השינה ויחד עם זאת תייצר את חוויית השינה האופטימאלית ולא יכולתי לבקש שותף מתאים יותר מחברת הולנדיה למימוש החלום שלי. אני רוצה להודות אישית לאבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, על שהחליט ללכת על שיתוף הפעולה הזה על אף המורכבות הגדולה ואני בטוחה שהתוצאה שווה את המאמצים הרבים שהושקעו".
אבי ברססט, מנכ"ל חברת הולנדיה, הוסיף: "אנו שמחים על שיתוף פעולה ראשון מסוגו ומורכב בו חברנו למעצבת המובילה איילת שבו כדי לייצר מיטה בעיצוב אישי שלה. מדובר בפרויקט מאוד מורכב שהובלתי אישית מול המעצב הראשי של החברה על מנת לייצר את המיטה הייחודית הזאת. החלטנו לשלב את הדגם המיוחד הזה של המיטה בקולקציית המיטות שלנו ובימים אלו היא תוצג למכירה בסניפי הרשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה