שיווק ופרסום

לכבוד החג: מוצרי Redefine meat יימכרו בהנחה של 15%

לכבוד חגי תשרי, חברת הבשר-החדש Redefine meat השיקה חוברת מתכונים בשיתוף יקב ויתקין. בין המתכונים השונים: כנאפה, משולשי כרישה ומוסקת בשר-חדש. לצד זאת, מוצרי החברה נמכרים כעת ב-15% הנחה לכבוד החגים
מערכת ice | 
חוברת Redefine meat (צילום טום שקד)
לכבוד ראש השנה והחגים חברת הבשר-החדש הישראלית Redefine meat משיקה חוברת מתכונים מרעננת לשולחן החג הישראלי, בשיתוף יקב ויתקין. החוברת כוללת מתכונים של כנאפה חגיגית, משולשי כרישה במילוי נתח רידיפיין מפורק וספירלת מוסקה בשר-חדש, אשר משלבים חומרי גלם מקומיים עם טעמים עשירים של בשר-חדש, שאינו מכיל רכיבים מן החי.
כל המנות הללו מוצגות לצד יינות מסדרת היקב שהותאמו במיוחד למנות ומתאימים לכל העדפה קולינרית של הצרכנים, בין אם חובבי בשר, מפחיתנים, צמחונים, או טבעונים.
את המוצרים של Redefine meat לבישול ביתי, שכוללים רידיפיין טחון בסגנון בקר, רידיפיין נתח מפורק בסגנון בקר, בורגר פרימיום, קבב ים תיכוני ונקניקיה בסגנון מרגז, ניתן למצוא לרגל החג ב-15% הנחה ברשתות השיווק שופרסל, יוחננוף, ניצת הדובדבן ובנקודות מכירה נוספות. 
 
אם כבר באוכל וחגים עסקנו, נזכיר כי היום נודע שסלקום TV, ערוץ פודי וקרין גורן יקיימו מחר שידור חי ראשון מסוגו. מדובר בשידור של לייב שופינג לכבוד ראש השנה שיאפשר לצופים של סלקום לראות מוצרים בפעולה ולרכוש אותם בזמן אמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה